09116367929 - 09336721870 شنبه , 29 خرداد 1400 , 03:41 | +0430

آیا فروشگاه ساز رایگان اوژن چت آنلاین دارد ؟

31/اردیبهشت/1400 طراحی فروشگاه اینترنتی - مقالات بدون دیدگاه

آیا فروشگاه ساز رایگان اوژن چت آنلاین دارد ؟ اگر به فکر راه اندازی فروشگاه آنلاین به یک فروشگاه ساز رایگان هستید بهتر است تمام امکانات آن را بررسی کنید تا دچار ضرر و زیان و یا پرداخت هزینه برای خرید برخی امکانات نباشید، می دانید که تبدیل بازدیدکنندگان وب سایت به مشتریان وفادار چقدر مهم است. با استفاده از چت آنلاین ، بازدیدکنندگان وب سایت خود را احساس VIP بودن می کنید و هنگام ورود کاربران از آن به عنوان یک استقبال استفاده می کنید. شما می توانید با استفاده از ابزارهای ارتباطی آنلاین شخص به شخص با کاربران برقرار کنید. به گفته مارتک ، 51٪ از مشتریان بیشتر از یک وب سایت با چت آنلاین خرید می کنند و نیمی از آنها می گویند که مایلند به وب سایتی که چت آنلاین دارد برگردند. اما وقتی مشاغل کوچکی راه اندازی می کنید و تیم پشتیبانی چت آنلاین ندارید ، ممکن است بیش از چند ساعت در هفته نتوانید چت وب سایت را مدیریت کنید. آیا این مقدار کافی است؟ خوشبختانه پاسخ مثبت است. البته اگر این چند ساعت را به درستی انتخاب کنید و به خوبی از آن استفاده کنید.

فروشگاه ساز رایگان اوژن امکان چت آنلاین را در تمام قالب های خود فراهم آورده است ، پس با خیال راحت کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی کنید. در ادامه 4 راهکار برای استفاده بهینه از چت آنلاین را بررسی خواهیم کرد.

شما میتوانید از فروشگاه ساز اوژن به صورت رایگان استفاده کنید و همین طور میتوانید تغییرات دلخواه را اجرا کنید . گروه نرم افزاری اوژن بیش از 8 سال است که در زمینه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی فعالیت می نماید. در حال حاضر با تمرکز بر روی فروشگاه ساز اینترنتی ، توانسته است محصولی با استاندارد بالا طراحی و تولید نماید.
برای مشاوره رایگان با شماره 09116367929  تماس بگیرید

با فروشگاه ساز اوژن یک فروشگاه قابل اطمینان راه‌اندازی کنید

1. در زمان پرترافیک سایت از آن بهره بگیرید

مانند فروشگاه حضوری که در روزهای خاصی از هفته مشتری بیشتری دارد ، یک فروشگاه آنلاین در ساعات و روزهای خاص بازدیدکننده بیشتری دارد. با بررسی ابزارهایی مانند Google Analytics می توانید ساعات پربازدید و کم بازدید را بازیابی کنید.

وقتی آماده چت هستید ، یک دوره 1-2 ساعته قبل و بعد از پیک وب سایت خود را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که تعداد چت های دریافت شده و میزان بازده آنها را ثبت کنید (آیا اطلاعات کافی برای تبدیل بازدید کننده به خریدار وجود دارد؟) برای یک دوره از یک تا دو ماه و آزمایش را در فواصل مختلف تکرار کنید. بعد از این تست ها زمان بهینه چت آنلاین را پیدا خواهید کرد. اکنون می توانید آن را با سایر فعالیت های بازاریابی خود هماهنگ کنید. به عنوان مثال ، اگر برای کاربران خود یک خبرنامه ایمیل ارسال می کنید ، آن را طوری برنامه ریزی کنید که در این مدت چت آنلاین سایت فعال باشد. افرادی که روی ایمیل شما کلیک کردند علاقه اولیه به محصولات شما داشتند ، بنابراین پاسخ دادن به سوالات آنها در چت قطعاً راه حل خوبی خواهد بود.

آیا فروشگاه ساز رایگان اوژن چت آنلاین دارد ؟

۲. شما روی کیفیت تمرکز می کنید نه کمیت

هیچ چیز بیش از صحبت همزمان با تعداد زیادی از کاربران شما را خسته نمی کند. بنابراین سعی کنید تعداد گپ های همزمان را کاهش دهید و روی کیفیت تماس ها تمرکز کنید. برای جلوگیری از این امر ، چت آنلاین را تنظیم کنید تا هنگام رسیدن تعداد معینی مکالمه به طور خودکار پنهان شود. اگر تعداد آنها خیلی زیاد است ، می توانید تماس های خود را به صورت دستی پنهان کنید.

روش دیگر برای کاهش تعداد تماس ها استفاده از فرم اطلاعات تماس قبل از شروع چت است. اجبار اطلاعاتی مانند نام ، ایمیل ، شماره تلفن و و قبل از شروع صحبت باعث می شود افرادی که جدی نیستند فیلتر شوند. همچنین دریافت این اطلاعات به شما در پاسخگویی بهتر کمک می کند.

3. برای بهبود فروشگاه خود از بازخوردها استفاده کنید

با گذراندن چند ساعت در هفته ، قادر خواهید بود افکار و احساسات بازدیدکنندگان سایت خود و آنچه را که آنها نیاز دارند ، آنچه آنها را گیج کرده و آنها را به هیجان می آورد ، درک کنید. اگر بر اساس این بازخورد ظاهر فروشگاه یا محصولات خود را بهبود بخشید ، قطعاً نتیجه فروش را در وب سایت خود خواهید دید. همچنین با حل برخی مشکلات ، تعداد سوالات ایجاد شده در ذهن مخاطب را کاهش خواهید داد.

آیا فروشگاه ساز رایگان اوژن چت آنلاین دارد ؟

در اینجا مواردی وجود دارد که می توانید برای بهبود فروشگاه خود انجام دهید:

اصطلاحات: آیا نامی که برای محصولات خود انتخاب کرده اید با نام کاربران متفاوت است؟ بهتر است نام و دسته بندی محصولات و اندازه عناصر نوشتن متن را براساس ذهنیت کاربران انتخاب کنید.

ترکیب و پیمایش: آیا با افراد زیادی که در مورد وب سایت شما گیج شده اند مکالمه داشته اید؟ برخی از آنها نمی دانند که چگونه به صفحه اصلی برگردند یا منوی موجود در وب سایت را پیدا نمی کنند. در این حالت بهتر است برای بهینه سازی نحوه حرکت کاربر به صفحات مختلف ، تغییراتی در سایت ایجاد کنید یا یک طراح حرفه ای استخدام کنید تا این کار را برای شما پیاده سازی کند.

سوالات متداول: اگر سوالی مشابه توسط چند نفر پرسیده شده است ، پاسخ این سال را در اطلاعات صفحه محصول اضافه کنید. روشن کردن مسائل خرید مانند امنیت خرید ، اندازه محصول و غیره ... می تواند تأثیر بسزایی در فروش محصولات شما داشته باشد.

درخواست ها و پیشنهادات : پیگیری درخواست های جدید مشتری می تواند بسیار ناامید کننده باشد ، اما اگر مشتریان شما بطور مداوم از سفارشاتی مانند رنگ بیشتر یا تحویل سریعتر مطلع هستند ، ارزش دارد که در مورد این درخواست ها چه کاری انجام دهید. آنچه را که از این فرآیند آموخته اید یادداشت کنید.

آیا فروشگاه ساز رایگان اوژن چت آنلاین دارد ؟

از چت آنلاین گرفته تا مشتری شدن

برای یک تیم کوچک که فروشگاه اینترنتی را اداره می کنند ، گفتگوی آنلاین می تواند ابزاری قدرتمند باشد. اگر در گذشته مایل بودید چت به وب سایت خود اضافه کنید ، موارد ذکر شده را امتحان کنید. برای کنترل همه چیز و افزایش فروش وب سایت فقط کمی برنامه ریزی و استراتژی لازم است. موارد مختلفی در وب سایت وجود دارد ابزار چت آنلاین فروشگاه ساز اوژن که با جستجوی گوگل و مقایسه ویژگی ها و قابلیت های آنها می توانید پیدا کنید.


برچسب ها: آیا فروشگاه ساز رایگان اوژن چت آنلاین دارد ؟ بهترین سرویس چت آنلاین



دیدگاه
دیدگاه شما :