بدون دیدگاه

افزایش ترافیک وب سایت بدون سئو چگونه ممکن است؟ چگونه ترافیک وب سایت خود را بدون سئو افزایش دهیم؟ سئو می تواند یک استراتژی عالی برای افزایش ترافیک وب سایت شما باشد، اما همیشه کافی نیست. تصور کنید برای تمام ترافیک خود به سئو متکی هستید. وقتی الگوریتم گوگل تغییر می کند چه اتفاقی می افتد؟ شما در خطر از دست دادن مشتریان بالقوه هستید! به همین دلیل است که متنوع کردن روش‌های افزایش ترافیک وب می‌تواند نتایج بهتری ارائه دهد. اگر چندین منبع ترافیک دارید، تغییر الگوریتم ها به طور کامل کسب و کار شما را متوقف نمی کند. شما یک جعبه ابزار پر از استراتژی های بهینه سازی برای ادامه فعالیت کسب و کار خود خواهید داشت. در مواردی که فضای کمی برای بهینه‌سازی موتورهای جستجو وجود دارد (مثلاً پادکست‌ها)، متنوع کردن ترافیک وب شما می‌تواند مفید باشد. ما در فروشگاه ساز اوژن از طراحی تا سئو سایت در کنار شما هستیم.

در این مقاله، ما به استراتژی‌های موثر برای افزایش ترافیک وب‌سایت خود بدون سئو می‌پردازیم تا دیگر هرگز در اثر تغییرات الگوریتم سرگردان نمانید. ما همچنین به نکات عملی نگاه خواهیم کرد که می توانید از همین الان استفاده کنید، بنابراین اگر مدتی است که ترافیک شما کم بوده است، بتوانید به اوج بازگردید.

چرا باید برای افزایش ترافیک بدون سئو تلاش کنید؟

شما می توانید ترافیک قابل توجهی را تنها از طریق SEO ایجاد کنید، اما همه ترافیک برابر نیستند. ترافیک با کیفیت بالا (که شامل کاربرانی می شود که احتمال بیشتری برای تبدیل دارند) بازگشت سرمایه بهتری را ارائه می دهد، بنابراین باید آن را اولویت بندی کنید.

بعلاوه، اگر متخصص سئو نیستید، ممکن است بخواهید روی استراتژی های دیگری برای افزایش کارآمد ترافیک وب سایت خود تمرکز کنید.

آیا بدون سئو میتوان ترافیک سایت را افزایش داد؟

این بدان معنا نیست که سئو را کاملا نادیده می گیرید. همه وب سایت ها، صرف نظر از جایگاهشان، باید بهترین شیوه های سئو را دنبال کنند تا از جریمه شدن توسط گوگل جلوگیری کنند و از ایندکس شدن سایت اطمینان حاصل کنند.

استراتژی هایی که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد می توانند مکمل مفیدی برای طرح سئو از قبل موجود باشند.

بهترین استراتژی برای افزایش ترافیک وب سایت بدون سئو

1. بازاریابی محتوا

اگر مدتی است که در مورد بازاریابی دیجیتال مطالعه کرده اید، حتماً اصطلاح بازاریابی محتوا را شنیده اید. به عبارت ساده، این روشی است برای تبلیغ ارگانیک برند خود از طریق محتوای با کیفیت بالا.

استراتژی های بازاریابی محتوا اغلب شامل پست های وبلاگ، قسمت های پادکست، اینفوگرافیک ها، ویدیوهای یوتیوب، فایل های PDF قابل دانلود و غیره است.

به عنوان مثال، Toggl، یک شرکت نرم افزاری ردیابی زمان، اغلب پست های وبلاگ آموزنده و داده های تحقیقاتی در مورد بهره وری، زندگی کاری، و حرفه را آپلود می کند.

این امر کاربران علاقه مند به مدیریت زمان، بهره وری و رفاه در محل کار را جذب می کند. هنگامی که آنها وبلاگ Toggl را می خوانند، در نهایت اپلیکیشن ردیابی زمان Toggl را در میان دیگر ابزارهای بهره وری آن کشف می کنند. برخی از این کاربران تبدیل می شوند و به Toggl کمک می کند تا ترافیک وب سایت و بازگشت سرمایه خود را افزایش دهد.

بازاریابی محتوا به پست های وبلاگ محدود نمی شود. اگر از طریق صدا بهتر ارتباط برقرار می کنید، می توانید یک پادکست راه اندازی کنید یا یک وبینار را میزبانی کنید.

امروزه، اکثر برنامه های رسانه های اجتماعی به شما امکان می دهند انواع فرمت های محتوا از جمله عکس، کلیپ های صوتی، متن طولانی و ویدئو را پست کنید. می‌توانید با یک یا چند مورد از این قالب‌ها آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی برای مخاطبان شما بهتر است.

افزایش ترافیک وب سایت بدون سئو

2. تبلیغات پولی

بازاریابی محتوا سودمند است، اما می‌تواند پول زیادی را ببرد، به خصوص اگر به نویسندگان معتبر پول می‌دهید تا پست‌های اصیل و کاملاً تحقیق شده برای شما ایجاد کنند.

بیشتر این پروژه ها هفته ها یا ماه ها طول می کشد تا نتایج را نشان دهند، که یک جدول زمانی عملی برای بسیاری از مشاغل نیست.

اگر با بودجه‌ای که می‌توانید کنترل کنید، نتایج سریع‌تری می‌خواهید، چرا تبلیغات پولی را امتحان نکنید؟

امروزه از هر ده آمریکایی هفت نفر از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. این بیش از دو سوم جمعیت است. به احتمالات فکر کنید!

تبلیغات پولی می توانند فوراً صدها، اگر نه هزاران کلیک روی وب سایت شما ایجاد کنند. به‌علاوه، با ظاهر شدن و نوآوری منظم پلت‌فرم‌های تبلیغاتی و رسانه‌های اجتماعی جدید، دریافت تبلیغات شما در مقابل افراد مناسب آسان‌تر از همیشه می‌شود.

به عنوان مثال، فیس بوک شخصیت های دقیق مشتری و چندین گزینه هدف گذاری را ارائه می دهد تا بتوانید بدون هدر دادن پول زیادی برای تبلیغات انبوه، کسب و کار خود را در مقابل مشتریان هدف خود قرار دهید.

تبلیغات پولی فیس بوک می تواند به شما در افزایش ترافیک وب سایت کمک کند

با این حال، برای تبلیغات موثر، مجبور نیستید به بزرگترین پلتفرم ها بچسبید. در واقع، تبلیغات در پلتفرم های کمتر شناخته شده ای که مخاطبان آن با محصولات شما همسو هستند، می تواند در بلندمدت موثرتر باشد.

برای مثال، اگر مشتری ایده‌آل شما شامل نوجوانانی باشد که از میم‌ها و داستان‌های عجیب و غریب لذت می‌برند، با تبلیغات در Reddit به جای فیس‌بوک یا یوتیوب، نتایج بسیار بهتری خواهید داشت.

اگر نگران هستید که تبلیغات پولی پول زیادی را به شما تحمیل کند، به یاد داشته باشید که نیازی نیست در روز اول خود 1000 دلار خرج کنید.

با 5 تا 10 دلار در روز آزمایش کنید و ببینید چه اتفاقی می افتد. این کار را به مدت یک هفته انجام دهید، فقط برای یادگیری نحوه عملکرد پلتفرم های رسانه های مختلف.

3. استراتژی های رسانه های اجتماعی

یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش ترافیک وب‌سایت‌تان این است که با مشتریان خود در جایی که دوست دارند با هم معاشرت کنند ملاقات کنید. همانطور که قبلاً گفتیم، امروزه تقریباً همه از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. افزایش تلاش‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی می‌تواند به شما کمک کند تا به کاربران جدید دسترسی پیدا کنید، آگاهی از برند را توسعه دهید و ترافیک وب‌سایت را افزایش دهید

چگونه از طریق شبکه های اجتماعی ترافیک وب سایت را بدست آوریم؟

وقتی صحبت از رسانه های اجتماعی می شود، نمی توانید فقط وارد «مکالمات» شوید و از مردم بخواهید چیزی از شما بخرند یا از وب سایت شما بازدید کنند.

به این فکر کنید که وقتی برای اولین بار با فردی ملاقات می کنید، چگونه برند خود را در زندگی واقعی ارائه می دهید. آیا فوراً در مقابل آنها از فروش صحبت می کنید؟ در مورد ارائه جزئیات در مورد محصول/خدمت خود بدون اینکه ابتدا خودتان را معرفی کنید چطور؟

به یاد داشته باشید، کاربران از پلتفرم های رسانه های اجتماعی مورد علاقه خود برای سرگرمی بازدید می کنند، نه برای فروش.

برای اطمینان از اینکه تلاش‌های شما به خوبی مورد استقبال قرار می‌گیرد، باید ابتدا ارزش قائل شوید و با "پیروان" بالقوه خود روابط مثبت ایجاد کنید.

شما می توانید این کار را با به اشتراک گذاری پست های آموزنده یا ارسال عکس های سرگرم کننده از کارمندان خود، انجام دهید.

افزایش ترافیک وب سایت بدون سئو

4. استراتژی های لینک سازی

وقتی تیم های بازاریابی در مورد سئو صحبت می کنند، لینک بیلدینگ اغلب به ذهن خطور می کند. وقتی وب سایت های معتبر به محتوای شما لینک می دهند، الگوریتم به وب سایت شما کمک می کند و رتبه آن را در صفحه جستجو افزایش می دهد.

مفید به نظر می رسد، اما این همه چیز نیست.

آیا می‌دانستید ساخت لینک می‌تواند به افزایش ترافیک وب بدون اتکا به سئو کمک کند؟

ایجاد لینک برای آگاهی از برند فرآیندی است که در آن استراتژی های خود را بر گسترش دسترسی خود، قرار دادن محتوای خود در مقابل کاربران جدید و ایجاد مکالمات پیرامون برند خود متمرکز می کنید.

این چیزی بیش از یک بک لینک معمولی در یک پست وبلاگ است. ایجاد پیوند برای آگاهی از برند مستلزم برنامه ریزی و منابع بیشتری است، اما سرمایه گذاری ارزش سرنخ های باکیفیتی را دارد که به دست خواهید آورد.

در اینجا چند نکته برای توسعه استراتژی های لینک سازی موثر برای افزایش ترافیک وب سایت آورده شده است:

با مخاطبان خود درگیر شوید: پست های جالب و قابل اشتراک گذاری ایجاد کنید و فالوورهای خود را تشویق کنید تا مطالب شما را پاسخ دهند و به اشتراک بگذارند.

با روابط عمومی کار کنید: روابط عمومی کارآمد را برای کمک به ایجاد آگاهی از برند و توزیع داستان خود در بین مخاطبان مورد نظر خود استخدام کنید.

وبلاگ مهمان: انتشارات منحصر به فردی را انتخاب کنید که با علایق کلیدی خوانندگان شما همسو باشد و وبلاگ های مهمان را در صفحه آنها پست کنید.

5. تعامل با وبلاگ های دیگر

وبلاگ نویسی مهمان یک استراتژی موثر برای هدایت ترافیک است که هدف آن استفاده از مخاطبان دیگران برای گسترش دامنه برند شما است.

در مورد آن فکر کنید: شخصی در جایگاه شما پیروان زیادی دارد. تصور کنید اگر بتوانید محتوای خود را در مقابل آنها قرار دهید. چقدر ترافیک می توانید به وب سایت خود وارد کنید!

چرا کسی کار شما را منتشر می کند؟

احتمالاً به این دلیل که شما در کاری که انجام می دهید خوب هستید.

همه به دنبال محتوای با کیفیت هستند. اگر بتوانید یک پست کاملاً تحقیق شده و مفید را به صورت رایگان ارائه دهید، مردم اغلب آماده انتشار آن در وب سایت خود هستند. از این گذشته، با هزینه صفر به نفع مخاطبان است.

چرا محتوای گرانبها را رایگان می دهید؟

این به شما کمک می کند تا به صدها، اگر نه هزاران کاربر جدید دسترسی پیدا کنید، که بسیاری از آنها می توانند مشتریان بلندمدت شوند.

این یک موقعیت برد-برد است، اما باید مراقب نحوه برخورد با آن باشید.

با جستجوی وبلاگ ها و نشریات رسانه ای که محتوای مرتبط با کسب و کار شما را منتشر می کنند، شروع کنید. به عنوان مثال، اگر شما یک شرکت استخدام را اداره می کنید، محتوایی را در وبلاگ های تجاری منتشر کنید که توسط افراد علاقه مند به آخرین شیوه های استخدام خوانده می شود.

افزایش ترافیک وب سایت بدون سئو

6. بازاریابی ایمیلی

اگر چند پست در مورد دیجیتال مارکتینگ بخوانید، در اکثر آنها ایمیل مارکتینگ ذکر شده است. این به این دلیل است که هنوز هم یکی از کارآمدترین راه ها برای افزایش ترافیک وب سایت است.

یک مطالعه نشان می‌دهد که ایمیل به ازای هر 1 دلار خرج شده، 36 دلار تولید می‌کند و بازگشت سرمایه 3600 درصدی را ارائه می‌دهد. دیگر چه میخواهید؟

بازاریابی ایمیلی به شما امکان می دهد مستقیماً به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنید. این یک پلتفرم ایده آل برای ایجاد روابط بلندمدت برای بهبود وفاداری مشتری است. می‌توانید سؤالات ارسال کنید، بازخورد بخواهید، فروش نرم را معرفی کنید و مشتریان را برای «خرید بزرگ» متقاعد کنید.

در اینجا چند نکته برای بازاریابی ایمیلی موثر برای افزایش ترافیک وب سایت آورده شده است:

واقعی باشید: داستان ها را به اشتراک بگذارید، محتوای پشت صحنه پست کنید و محتوای اصلی تولید شده توسط کاربر را درخواست کنید.

ارزش پیشنهادی: درست مانند بازاریابی محتوا برای تبدیل خوانندگان به ارزش بالایی نیاز دارد، ایمیل ها و خبرنامه ها نیز باید قبل از درخواست ارزش ارائه دهند.

همه پیوندهای خود را وارد کنید: خواندن و اشتراک گذاری پست خود را آسان کنید. در هر ایمیلی که ارسال می کنید، پیوندهایی به نمایه های رسانه های اجتماعی، آخرین پست های وبلاگ و صفحه فروش خود وارد کنید.

7. خدمات عالی به مشتریان ارائه دهید و از مشتریان بخواهید که برند شما را بررسی کنند

در صورت ارائه خدمات ضعیف به مشتریان، افزایش تلاش های بازاریابی رسانه های اجتماعی برای افزایش ترافیک وب سایت بی فایده است.

بر اساس یک نظرسنجی، 42 درصد از مشتریان گفتند که پس از تجربه خدمات مشتری خوشایند خرید بیشتری کرده‌اند.

در مورد آن فکر کنید: کاربران در رسانه های اجتماعی شکایت می کنند، شما پاسخی سریع و مودبانه ارائه می دهید. چه اتفاقی می افتد؟ شخص شروع به احترام به برند شما می کند.

حتی زمانی که کاربران به صورت خصوصی از طریق ایمیل شکایت می کنند، مهم است که بهترین خدمات ممکن را ارائه دهید تا برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنند.

چگونه می توانید خدمات عالی به مشتریان ارائه دهید؟

بی درنگ پاسخ دهید

تا حد امکان برای مشکلات مشتری پیشنهادات خود را ارائه دهید

وقتی اشتباهی مرتکب می‌شوید و پیشنهاد کوپن/بازپرداخت می‌دهید، عذرخواهی کنید

اگر به طور مداوم خدمات عالی به مشتریان ارائه می دهید، می توانید از کاربران بخواهید که برند شما را بررسی کنند.

آیا افزایش ترافیک وب سایت بدون سئو امکان پذیر است؟

بله شما می توانید از ترکیبی از استراتژی های بازاریابی شبکه های اجتماعی و تکنیک های بازاریابی محتوا برای افزایش ترافیک وب سایت بدون سئو استفاده کنید.

آیا راه هایی برای افزایش بازدید وب سایت به صورت رایگان وجود دارد؟

وبلاگ نویسی مهمان، ارسال پست در رسانه های اجتماعی و درخواست محتوای تولید شده توسط کاربر از موثرترین راه ها برای افزایش بازدید رایگان وب سایت است.

آیا می توانم ترافیک وب سایت را از طریق بازاریابی بدون آژانس افزایش دهم؟

شما می توانید از تکنیک هایی مانند وبلاگ نویسی مهمان و بازاریابی محتوا برای جذب مخاطبان بدون اتکا به هیچ آژانسی استفاده کنید.

بهترین استراتژی برای افزایش سریع ترافیک وب سایت چیست؟

روی بهبود استراتژی های رسانه های اجتماعی خود کار کنید می تواند به شما کمک کند با کاربران جدید ارتباط برقرار کنید، آگاهی از برند را توسعه دهید و ترافیک ارگانیک را نسبتا سریع هدایت کنید.

افزایش ترافیک وب سایت بدون نتیجه گیری SEO

برای افزایش ترافیک وب سایت نباید تنها به موتورهای جستجو تکیه کنید. الگوریتم تغییر می کند و تکنیک های سئو به سرعت قدیمی می شوند.

استراتژی هایی که امروز در مورد آنها بحث کردیم می توانند به شما در ایجاد یک برنامه بازاریابی دیجیتال جامع برای افزایش موثر ترافیک وب سایت کمک کنند.

چه به صورت مجزا از یکی از این تاکتیک ها استفاده کنید یا از همه آنها با هم استفاده کنید، آنها می توانند نحوه جذب مشتری را متحول کنند.

شما از کدامیک از استراتژی ترافیک استفاده می کنید؟ نظرات خود را برای ما ارسال کنید

منبع :

https://neilpatel.com/blog/how-to-increase-website-traffic-without-seo/




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام



دیدگاه ها