با فروشگاه ساز اوژن یک فروشگاه قابل اطمینان راهاندازی کنید
در ادامه به مشخصات عمومی و کاربردی این ویژگی و نحوه استفاده از آنها خواهیم پرداخت.
امکان بارگذاری تصاویر با فرمت GIF در فروشگاه ساز اوژن
قبل از بررسی این ویژگی ، تعریف gif را در نظر بگیرید:
GIF فرمت تصویری است که در سال 1987 توسط دانشمند کامپیوتر آمریکایی استیو ویلهلیث اختراع شد و وی به دنبال راهی برای ایجاد پویایی تصاویر در کمترین اندازه و زمان است. به طور خلاصه ، GIF مجموعه ای از تصاویر یا فیلم های بی صدا است که به طور مداوم تکرار می شوند و نیازی به دکمه پخش ندارند.
در جامعه امروز ، gif به طور گسترده ای مورد پذیرش قرار گرفته و روند قالب ویدئو در سال های اخیر است. به نظر نمی رسد این سبک که در این مدت کوتاه بیش از 100 میلیون از آن ایجاد شده است ، به راحتی محبوبیت خود را در بین نسل جوان از دست بدهد. با این حساب ، فکر می کنیم زمان آن رسیده است که همه ما این قالب ویدیویی را به عنوان ابزاری موثر در بازاریابی ، به ویژه در شبکه های اجتماعی ، جدی بگیریم.
این انیمیشن های بی صدا و شگفت انگیز یادآور سرگرمی و پرهیز از جدیت مطلق است. آنها نه تنها مخاطبان و مشتریان شما را درگیر می کنند بلکه باعث می شوند نام تجاری شما از اهمیت کمتری برخوردار باشد. اگر هدف اصلی شما ایجاد آگاهی از برند ، ایجاد شخصیت تجاری یا ایجاد محتوای مدرن تر است؛ GIF می تواند یک انتخاب هوشمندانه در دستیابی به این اهداف باشد. به همین دلیل ، ما در بخش زیر استفاده از GIF را توضیح دادیم:
تصاویر GIF پویا هستند ، به آنها امکان می دهد جزئیات و حرکاتی را نشان دهند که تصاویر به راحتی نمی توانند. این انیمیشن فرصتی عالی برای برجسته کردن یک ویژگی یا ویژگی اصلی محصول شما فراهم می کند.
اگر یک عکس هزار کلمه باشد ، هزینه یک gif چقدر است؟ یکی از بهترین روش های ارسال محتوای آموزشی در وبلاگ یا محتوای آنلاین استفاده از قالب gif است. برای آموزشهایی که به صورت دستورالعمل های گام به گام یا دستورالعمل های کلی هستند ، GIF یک روش عالی برای یادگیری این سبک از مخاطبان شما است و همانطور که بارها و بارها تکرار می شوند ، ممکن است لازم باشد مخاطب و مشتریان شما درک کامل داشته باشند.
این یک روش عالی برای تجسم داده های شما به روشی قابل درک تر است. آمارها معمولاً خسته کننده به نظر می رسند ، اما کمی رنگ و حرکت به آنها اضافه کنید تا مخاطبان خود را با محتوای خود درگیر کنید. این ویژگی اغلب در وبلاگ های منحصر به فرد و جذاب استفاده می شود.
چه بخواهید یک نسخه ی نمایشی یا تیزر برای محصولات خود داشته باشید ، GIF بهترین انتخاب برای شماست ، زیرا در چند ثانیه به مشتری دید قابل قبولی از محصول می دهد.
GIF همیشه لزوماً به موضوعاتی مانند نرخ ارز یا فروش مربوط نمی شود. ما پیشنهاد می کنیم موارد جالب را فقط برای سرگرمی مخاطبان به اشتراک بگذارید. این در واقع یک روش مناسب برای ارتباط با بازدید کنندگان و افزایش تعامل است.
افزودن GIF در فروشگاه ساز اوژن بسیار ساده است ، فقط کافی است تصاویر GIF آماده یا پیش ساخته خود را از محصولات ، نمایش اسلایدها و سایر بخشها (بخشهایی که تصویر در آن بارگذاری می شود) بارگذاری کنید.