09116367929 - 01732358362 جمعه , 8 اسفند 1399 , 01:43 | +0330

بازاریابی محتوایی چیست؟

24/اردیبهشت/1399 مقالات بدون دیدگاه

بازاریابی محتوایی گرچه امری جدید در حوزه بازاریابی  و مدیریت نیست، اما امروزه این حوزه از بازاریابی به دلایل متعدد از جمله ظهور فناوری های ارتباطات و اطلاعات، گسترش سطح سواد دیجیتال و رسانه ای کاربران، مواجه بازاریابان و شرکت ها با مصرف کنندگان و مشتریانی مطلع و آگاه که ناشی از موارد یاد شده است، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. یکی از علل اساسی بروز این مسئله گسترش تولید داده ها، اطلاعات و محتوا توسط کاربران و افراد غیر حرفه ای و همچنین بالا رفتن سطح دانش و آگاهی مجازی مخاطبان، کاربران، مشتریان و مصرف کنندگان است.

افراد به واسطه توسعه روز افزون فناوری های ارتباطات و اطلاعات ، گسترش دسترسی ها به منابع و داده ها و اطلاعات، از سطح دانش و اطلاعات بالاتری برخوردار شده اند.

بنابراین اقناع چنین گروهی از مردم به راحتی از طریق تبلیغات و تکنیک های مسخ مخاطبان و کاربران ممکن نیست، مخاطبان و در واقع کاربران در بستر فضای مجازی ،تشنه اطلاعات و داده ها و محتواهایی هستند که پاسخ گویی سئوالات و نیازهای آنان باشد.


برچسب ها: انواع بازاریابی محتوایی بازاریابی محتوایی چیست؟ بازاریابی محتوایی



دیدگاه
دیدگاه شما :