09116367929 - 09336721870 دوشنبه , 15 آذر 1400 , 00:46 | +0330

راهنمای حداقلی برای سئو در 6 گام

7/آبان/1400 مقالات بدون دیدگاه

راهنمای حداقلی برای سئو در 6 گام : همه دیوانه بهینه سازی موتورهای جستجو هستند. همه به شما توصیه می کنند شما باید آن را یاد بگیرید، شما باید آن را داشته باشید، شما باید این کار را انجام دهید. مشکل این است که شما واقعاً مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید و سعی کنید آن را درست انجام دهید. تراکم کلمات کلیدی، پیوندهای برگشتی، رتبه اعتماد، بهیه سازی ، تولید محتوا چه کسی برای انجام همه این کارها وقت دارد؟ شما یک بازاریاب هستید، نه یک متخصص سئو. آیا کارهایی بهتر از کامل کردن آن ندارید؟ بیایید صادق باشیم: بدون اختصاص مقدار قابل توجهی از زمان، پول و انرژی به آن، احتمالاً برای هیچ کلمه کلیدی با ترافیک جدی ادعای رتبه بندی ندارید. ما در فروشگاه ساز اوژن از طراحی تا سئو سایت در کنار شما هستیم.

با این حال می خواهید رازی درباره سئو بدانید؟

شما می توانید با حداقل سئو از آن فاصله بگیرید و همچنین می توانید از آن نتیجه بگیرید. سرنخ های بالقوه مشتریان احتمالی افراد علاقه مند

بله، سئو کار می کند، با وجود احتمالات. اگر وب سایت شما کوچک است، حتی می توانید در کمتر از یک ساعت کار را تمام کنید.

در مورد چگونه است:

1. افرادی را که به دنبال شما هستند مورد هدف قرار دهید

اگرچه ممکن است نتوانید برای یک کلمه کلیدی فوق العاده محبوب رتبه بندی کنید، می توانید در بالای نتایج جستجو برای افرادی که فعالانه به دنبال شما هستند نشان داده شوید.

یک تماس رزرو کنید

شاید آنها درباره شرکت شما شنیده باشند و مایلند با شما تماس بگیرند. یا شاید آنها شما را در یک کنفرانس ملاقات کرده اند، و می خواهند پیگیری کنند، اما کارت ویزیت شما را گم کرده اند. یا شاید آنها به خرید یکی از محصولات شما فکر می کنند و اطلاعات بیشتری می خواهند.

در هر یک از این موارد، آنها احتمالاً در گوگل جستجو خواهند کرد، نه برای کلمات کلیدی عمومی. آنها به دنبال شما، شرکت یا محصول شما خواهند بود – که همگی کلمات کلیدی منحصربفردتری هستند.

به عنوان مثال، اگر شما یک مشاور املاک هستید، ممکن است نتوانید برای "املاک و مستغلات " رتبه بگیرید، اما به راحتی می توانید رتبه بندی صفحه اول را برای عباراتی مانند، ( مشاور املاک بابایی در تهرانسر ) دریافت کنید. ، LLC، و غیره. آنها بسیار منحصر به فرد تر هستند.

بنابراین، چگونه مطمئن می شوید که یک اصطلاح را با انبوه رقابت هدف قرار نمی دهید؟

فقط چند ثانیه طول می کشد تا بررسی شود. بیایید در مورد چگونگی صحبت کنیم.

راهنمای حداقلی برای سئو در 6 گام

2. تحقیقات کلمات کلیدی انجام دهید

متخصصان سئو از ابزارهای قدرتمند و گران قیمتی برای کمک به انتخاب و تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی عالی استفاده می کنند، اما با این استراتژی ما فقط سعی می کنیم به مردم کمک کنیم ما را پیدا کنند.

بنابراین، این چیزی است که شما انجام می دهید. اگر اصطلاحی وجود دارد که فکر می‌کنید ممکن است افراد به‌طور خاص برای شما در گوگل تایپ کنند، خودتان آن را در گوگل تایپ کنید و ببینید چه چیزی پیش می‌آید.

برای عبارات پرطرفداری مانند «املاک و مستغلات شارلوت»، فهرست‌هایی را با «املاک شارلوت» در عنوان مشاهده خواهید کرد. آنها آن عبارت خاص را هدف قرار می دهند و از آنجایی که این عبارت بسیار رقابتی است، احتمالاً برای رسیدن به بالای نتایج جستجو بسیار سخت کار کرده اند.

اما برای عبارات کمتر رقابتی، کاملاً متفاوت به نظر می رسد. "Hugh Patterson Realty, LLC" را تایپ کنید و هیچ یک از لیست ها آن کلمات کلیدی را در عنوان ندارند. این بدان معناست که هیچ کس آن کلمات کلیدی را هدف قرار نمی دهد.

به احتمال زیاد، تنها کاری که برای رتبه بندی آنها باید انجام دهید این است که چند ترفند ساده در وب سایت خود ایجاد کنید.

برای درک بهتر کلمات کلیدی مورد نظر خود، به Ubersuggest بروید، جایی که می توانید کمی عمیق تر بگردید تا متوجه شوید که کلمات کلیدی چقدر رقابتی هستند و شانس شما برای رتبه بندی چقدر است. این سریع و رایگان است. در اینجا چیزی است که شما باید انجام دهید.

مرحله 1: کلمه کلیدی اصلی خود را وارد کنید و روی "جستجو" کلیک کنید
مرحله 2: روی «ایده‌های کلمه کلیدی» در نوار کناری سمت چپ کلیک کنید
مرحله 3: به دنبال کلمات کلیدی بلند باشید

در یک دنیای عالی، شما می توانید در رتبه اول برای عبارت کلیدی "بازاریابی محتوا" قرار بگیرید. و اگرچه ممکن است با گذشت زمان این اتفاق بیفتد، ابتدا باید روی کلمات کلیدی طولانی تمرکز کنید.

3. برچسب های عنوان خود را بهینه کنید

برچسب های عنوان چیست؟

آنها عنوان صفحه هستند. می توانید آنها را در بالای مرورگر خود، در قسمت آبی رنگ مشاهده کنید. و اگرچه ممکن است بی اهمیت به نظر برسند، اما در واقع یکی از مهم ترین عوامل برای سئو هستند.

ساده‌ترین راه برای مدیریت تگ‌های عنوان، گنجاندن یک کلمه کلیدی و چند عبارت توصیفی است تا به بازدیدکننده بفهمانید که صفحه درباره چیست. مثلا:

برای صفحه اصلی شما،

ممکن است بگویید، "Hugh Patterson Realty, LLC: متخصص در ارائه خدمات به خریداران در شارلوت، NC"

برای بیوگرافی خود، می توانید از «هیو پترسون: خدمت به مشتریان در شارلوت، NC به مدت 15 سال» استفاده کنید.

برای یک لیست، می توانید "1234 Sharon Road, Charlotte, NC: خانه سه خوابه، دو حمام با گاراژ دو ماشین" را قرار دهید.

راهنمای حداقلی برای سئو در 6 گام

4. نام فایل های خود را بهینه کنید

موتورهای جستجو فقط به برچسب های عنوان شما نگاه نمی کنند. آنها همچنین به نام فایل صفحات و تصاویر شما توجه زیادی دارند.

بهترین راه برای بهینه سازی آنها، شناسایی یک موضوع یا تمرکز برای هر صفحه خاص است.

و در مورد آن خط فاصله؟ حتما از آنها استفاده کنید. آنها دوستانه‌ترین جداکننده‌ها برای کلمات در نام فایل‌ها هستند، بسیار بهتر از این‌که همه کلمات را با هم در یک اجرا بزرگ یا استفاده از زیرخط‌ها به هم بریزند.

5. محتوای خود را بهینه کنید

اکنون که تگ عنوان و نام فایل را انتخاب کرده اید، همان کلمات را در سراسر محتوای صفحه اضافه کنید.

با این حال عجله نکنید. بله، ممکن است توجه گوگل را به خود جلب کنید، اما علاقه افراد واقعی را از دست خواهید داد. آنها با عبارات نامناسب و استراتژی های سئوی سنگین خاموش می شوند. بهتر است آنها را به عنوان بخشی از زبان طبیعی صفحه خود کار کنید و مطمئن شوید که همه چیز به خوبی خوانده می شود.

مکان‌های خوب برای افزودن کلمات کلیدی شامل سرفصل‌ها و سرفصل‌های فرعی است و می‌توانید چند کلمه مرتبط دیگر را در اطراف بقیه کپی خود بپاشید.

و فراموش نکنید که از انواع مختلف کلمات کلیدی بلند در محتوای خود نیز استفاده کنید. این به شما کمک می کند زمانی که مردم آنچه را که پست می کنید جستجو می کنند اما از کلمه کلیدی تمرکز دقیق استفاده نمی کنند.

6. متا تگ های خود را اضافه کنید

آخرین مرحله اضافه کردن متا تگ ها به سایت شما است.

چرا این مرحله آخر می شود؟ متا تگ ها دیگر وزن زیادی با موتورهای جستجو ندارند. داشتن آنها خوب است، بله، اما آنها رتبه شما را بالاتر نمی برند.

اگرچه آنها می توانند بر ترافیک شما تأثیر بگذارند، به خصوص اگر توضیحات متا قانع کننده ای ایجاد کنید. توضیحات متا شما همان بخش کوچکی از متن است که وقتی افراد نتایج جستجوی خود را دریافت می کنند در زیر پیوند شما ظاهر می شود.

باید برای مردم نوشته شود، نه موتورهای جستجو، زیرا اولین تماس شما با بازدیدکنندگان بالقوه است. برای تشویق مردم به بازدید از سایت شما، اگر می توانید کلمات کلیدی را اضافه کنید، اما سعی کنید متنی غنی بنویسید که مردم را به فکر فرو برد: «بله! این دقیقا همان چیزی است که من می خواهم!»

شما در مورد اینکه چه مقدار توضیحات متا می توانید بنویسید محدود خواهید بود: تقریباً 150 کاراکتر یا بیشتر. برای ایجاد حداکثر تأثیر تنها با تعداد انگشت شماری از کلمات که علاقه را به خود جلب می کنند سخت تلاش کنید - حتی اگر عبارات سئو در آنها وجود نداشته باشد.

و بعد از متا تگ ها باید…

صبر کن. کار شما تمام شد

آیا سئو بیشتر از این نیست؟

آره. خیلی بیشتر.

در گوگل جستجو کنید، کتاب‌ها، کلاس‌ها و دوره‌های مطالعه خانگی را که به سئو اختصاص داده شده‌اند، پیدا خواهید کرد. در بین آنها، صدها استراتژی مختلف وجود دارد که می توانید برای به دست آوردن ترافیک موتور جستجوی سایت خود از آنها استفاده کنید، و اگر وقت و پول دارید، باید آنها را بررسی کنید.

اما اگر تازه شروع کرده‌اید و باید یک وب‌سایت سریع راه‌اندازی کنید تا مردم بتوانند شما را پیدا کنند، اینجاست که باید شروع کنید. با انجام این شش مرحله آسان، می توانید سایت خود را تنها در حدود 5 تا 15 دقیقه در هر صفحه، بدون منحنی یادگیری و خسته کننده سئو بهینه کنید.

نه، حداقل سئو برای شما تجارت زیادی به ارمغان نمی آورد، اما به افراد کمک می کنید زمانی که فعالانه به دنبال شما هستند شما را پیدا کنند.

و این بسیار مهم است.

منبع :

https://neilpatel.com/blog/minimalist-seo/


برچسب ها: روشهای آسان سئو سئو چیست چجوری سئو کنیم سئو فروشگاهی روش های سئو سئو راحت سئو



دیدگاه
دیدگاه شما :