برای شروع ، شما به یک سیستم سبد خرید یا یک بستر تجارت الکترونیکی احتیاج دارید که فروشگاه شما بر روی آن ایستاده و به راحتی کار کند.
با فروشگاه ساز اوژن یک فروشگاه قابل اطمینان راهاندازی کنید
چندین فاکتور وجود دارد که باید هنگام انتخاب بستر تجارت الکترونیکی در ذهن داشته باشید. برخی از آنها عبارتند از:
اگرچه یک لیست کامل نیست ، اما این 5 سوال به شما کمک می کند تا طراحی وب سایت مواد غذایی آنلاین با استانداردهای فناوری امروز ، در یک بستر تجارت الکترونیکی مناسب است.
در صورتی که به دنبال یک نظر تخصصی هستید ، پیشنهاد می کنم که اوژن را انتخاب کنید. از زمان راه اندازی آن مرتباً به روزرسانی می شود و نسخه های عمده ای از نسخه را دریافت می کند که این امر آن را از رقابت بالاتر می اندازد.
برخلاف فروشگاه محله ، فروشگاه آنلاین شما باید دارای چندین ویژگی باشد که فروش ، بازاریابی و حتی مدیریت را تسهیل می کند.
طراحی همان چیزی است که من به آن اشاره می کنم. مغز ما فقط 3 ثانیه طول می کشد تا اولین برداشت راجع به یک محصول ، وب سایت یا حتی یک شخص ایجاد کند.
بنابراین ، اگر می خواهید مشتریانتان در نگاه اول فروشگاه مواد غذایی آنلاین شما را دوست داشته باشند ، با طراحی جلوه آن را عالی کنید. برخی از نکات مشابه همان موارد زیر است:
لیست محصولات نامحدود: تعداد مواد غذایی بسیار زیاد است. یک فروشگاه مواد غذایی متوسط حداقل 1000+ SKU منحصر به فرد با چندین ویژگی و ویژگی دارد. سیستم سبد خرید شما باید بتواند هر تعداد را در هر زمان رشد فروشگاه شما در خود جای دهد.
ادغام پرداخت: یک اشتباه رایج که اکثر صاحبان مشاغل تجاری که وب سایت مواد غذایی آنلاین ایجاد می کنند ، نادیده گرفتن نیاز به یک سیستم پرداخت قوی است. خالص بانکی ، کارت اعتباری / بدهی و ... به ویژگی پیش فرض خرید آنلاین تبدیل شده اند.
نیاز به ساعت حتی روش های پرداخت دقیق مانند کیف پول دیجیتال ، کوپن نقدی ، کد تبلیغی ، کارت هدیه و موارد دیگر است. فروشگاه شما باید اینها را داشته باشد ، درست است؟
برنامه زمان بندی تحویل: طبق گزارش اخیر Accenture ، حداقل 60٪ از خریداران آنلاین آماده پرداخت مبلغ اضافی برای تحویل همان روز یا تحویل برنامه ریزی شده هستند.
وقتی نوبت به خرید مواد غذایی می رسد ، تحویل منزل یکی از مولفه های مهم است. به ویژه در خریدهای آنلاین مواد غذایی ، مشتریان انتظار دارند بسته هایشان ، بدون هزینه و در یک زمان و مکان دلخواه ، درب منزل تحویل داده شود.
✅ پنل مدیریت: دپنل مدیر باید دارای ویژگی هایی برای لیست محصولات ، تأیید فروشنده ، معیارهای فروشگاه و غیره باشد.
✅ تعدیل فروشنده: تأیید ، رد و تعدیل فروشندگانی که لوازم مورد نیاز فروشگاه ها را تأمین می کنند باید آسان و بدون دردسر باشد.
✅ مدیریت فروشگاه: تأییدیه های لیست محصولات ، مدیریت موجودی ، مدیریت مطالبات ، گزارش های تحلیلی ، ارسال خودکار خبرنامه و ارسال ایمیل ، مدیریت مشتری و غیره
✅ ورود به سیستم اجتماعی: ورود به سیستم های اجتماعی مشتریان شما را به دلیل رمزهای عبور فراموش شده از این فاجعه نجات می دهد. این مزایای منحصر به فرد این خواهد بود که می توانند فقط با اطلاعات معتبر خود در شبکه های اجتماعی از طریق Facebook ، Twitter ، LinkedIn و غیره وارد سیستم شوند.
✅ نظرات و رتبه بندی: تقریباً 88٪ مشتری به عنوان نظرات شخصی خود به نظرات و نظرات مشتری اعتماد می کنند. داشتن بررسی و رتبه بندی در فروشگاه شما نیز در بهبود رتبه بندی موتور جستجو موثر خواهد بود.
✅ پرداخت یک مرحله ای: چرا؟ زیرا درخواست بیش از حد از اطلاعات ممکن است آنها را مجبور به ترک خرید کند تا اینکه پس از پر کردن فرم طولانی ، آن را کامل کنند.
✅مدیریت سفارش: تحویل همان روز ، تحویل برنامه ریزی شده ، تحویل در زمان نخست ؛ همه اینها به توانایی مدیریت لجستیک حاد نیاز دارند
برچسب ها
Online food store design Online food store سایت فروشگاه آماده قالب سایت فروشگاهی خرید سایت فروشگاهی ایجاد سایت فروشگاهی هزینه راه اندازی سایت فروشگاهی طراحی فروشگاه آنلاین مواد غذایی طراحی فروشگاه آنلاین فروشگاه اینترنتی طراحی فروشگاه اینترنتی طراحی سایت فروشگاه اینترنتی طراحی فروشگاه اینترنتی مواد غذاییارسال دیدگاه
دیدگاه ها
آخرین مطالب
پربازدیدترین مطالب