1. طراح سایت فروشگاه آنلاین خود را انتخاب کنید
2. تصمیم بگیرید کدام طرح برای شما مناسب است
3. نام دامنه خود را انتخاب کنید
4. الگوی خود را انتخاب کنید
5. الگوی خود را سفارشی کنید ( یعنی مواردی که دوست دارید را اضافه کنید )
6. محصولات خود را به فروشگاه آنلاین خود اضافه کنید
7. یک درگاه پرداخت را تنظیم کنید
8. فروشگاه پوشاک خود را بصورت آنلاین راه اندازی کنید
9. فروشگاه پوشاک آنلاین خود را پیش نمایش و منتشر کنید
10. فروشگاه پوشاک آنلاین خود را به بازار عرضه کنید ( تبلیغات و سئو )
با فروشگاه ساز اوژن یک فروشگاه قابل اطمینان راهاندازی کنید
"مطمئن شوید که یک سازنده فروشگاه آنلاین را انتخاب کنید که متناسب با نیاز فروشگاه شما باشد و می تواند در کنار شما و تجارت شما رشد کند و شما را راهنمایی کند و تجربه بسیاری در این امر داشته باشد "
علاوه بر استفاده آسان و اقتصادی ، طراحان فروشگاه های آنلاین نیز از تمام موارد فنی مراقبت می کنند ، بنابراین لازم نیست نگران مسائل مالی و هک شدن سایت باشید. برای اتصال به پردازنده های پرداخت ، باید به یک برنامه تجارت الکترونیک وارد شوید و به شما امکان دهد از هنگام خرید آنلاین لباس ، از مشتری پرداخت کنید.
شما می توانید بدون نگرانی در مورد به روزرسانی های امنیتی و خطرات هک شدن ، فروش لباس را بصورت آنلاین آغاز کنید. سازندگان فروشگاه آنلاین همچنین گواهی SSL به شما می دهند.
گواهینامه های SSL ارتباطات رمزگذاری شده و ایمن بین وب سایت و مرورگر اینترنت مشتریان شما را ارائه می دهند. این بدان معنی است که کلیه معاملات کارت اعتباری و انتقال داده ها ایمن است.
داشتن گواهینامه SSL مانند داشتن برچسب های امنیتی در تمام لباس های شما برای جلوگیری از خرید از فروشگاه است ، درحالی که لازم نیست آنها را نصب یا نگهداری کنید!
SSL مانند نگهبان یک فروشگاه فیزیکی ، این باعث می شود تا مشتریان شما در امان بمانند. هرچه نسبت به سایت شما احساس امنیت بیشتری داشته باشند ، احتمال بیشتری برای فروش خواهید داشت.
سازندگان فروشگاه های آنلاین از این امر برای شما مراقبت می کنند تا فروشگاه پوشاک شما از هکرها در امان باشد - گرچه هکرها به دنبال اطلاعات هستند نه لباس!
⬅️ از کدام سیستم عامل راحت تر استفاده می کنید؟
⬅️ آیا رابط بصری و ساده برای استفاده پیدا می کنید؟
⬅️ آیا به راحتی می توانید صفحات و محصولات جدید اضافه کنید؟
⬅️ در صورت اشتباه شدن چه حمایتی در دسترس است؟
⬅️ کدام سازنده دارای الگوهای و ویژگی های طراحی است که به شما کمک می کند فروشگاه پوشاک مورد نظر خود را ایجاد کنید؟
⬅️ آیا الگوهای بسیار متنوعی برای امتحان کردن شما وجود دارد؟
⬅️ آیا قالب ها محصولات من را به روشی که دوست دارم نشان می دهند؟
⬅️ ویرایشگر چقدر آزادی خلاقانه به شما می دهد تا بتوانید فروشگاه خود را شخصی سازی کنید؟
وقتی می گوییم ذخیره سازی ، از چیزی مانند انبار صحبت نمی کنیم ، ما در حال ذخیره سازی داده ها هستیم. هرچه فضای ذخیره بیشتری داشته باشید ، تصاویر ، فیلم ها و سایر رسانه های بیشتری را می توانید در وب سایت خود میزبانی کنید.
ذخیره سازی اضافی برای گسترش دامنه محصول شما مفید است ، با افزایش تعداد زاویه هایی که مشتری می تواند از محصولات یا اضافه کردن فیلم های محصول دیدن کند.
هنگامی که شما می توانید محصولات بیشتری را میزبانی کنید و از طیف وسیعی از راه ها (زاویه ها و فیلم ها) به آنها نشان دهید ، فروش شما افزایش می یابد و خط رشد شما را تقویت می کند!
یک نام دامنه سفارشی باعث می شود فروشگاه آنلاین لباس شما حرفه ای تر و معتبر تر به نظر برسد. این به نوبه خود باعث ایجاد اعتماد به نفس در مورد برند شما می شود که در نهایت انگیزه فروش را تحریک می کند.
اما چگونه می دانید کدام دامنه برای شما مناسب تر است؟ بهتر است از طراح فروشگاه اینترنتی در این مورد کمک بگیرید.
انتخاب یک نام دامنه می تواند مشکل باشد اگر هنوز نامی برای فروشگاه پوشاک آنلاین خود ندارید. ابتدا به یک شرکت فکر کنید و نام دامنه شما به طور طبیعی از آنجا تکامل می یابد.
سعی کنید و به چیزی جذاب ، نه خیلی طولانی و پر حرف و نه هیچ چیز مشابه با یک مارک اصلی موجود فکر کنید. شرکت خود را امتحان کنید و نامگذاری کنید که محصولات شما یا اخلاق برند شما را منعکس کند.
"انتخاب یک الگوی بسیار جالب این امکان را برای شما فراهم می کند تا نمای فروشگاهی را که در آن تصور کرده اید ، ایجاد کنید تا بتوانید با مشتری خود به راحتی برخورد کنید. "
شما می توانید به لطف الگوهای طراحی حرفه ای موجود از سوی همه سازندگان ، یک فروشگاه پوشاک آنلاین زیبا و حرفه ای را در عرض چند ثانیه ایجاد کنید ، و برای انجام این کار نیازی به یادگیری زبان خارجی ندارید! از سایت اوژن در این مورد کمک بگیرید.
الگوی شما ظاهر و احساس فروشگاه آنلاین شما را تعیین می کند ، بنابراین تصمیم گیری صحیح مهم است. البته ، می توانید بعد از انتخاب آن ، الگوی خود را سفارشی کنید ، اما انتخاب شما اساس طراحی فروشگاه شما را تشکیل می دهد.
مطمئن نیستید از کدام الگوی استفاده کنید؟ ما توصیه می کنیم قبل از انتخاب قطعی ، چند مورد را تست کنید.
"پیش نمایش یک الگوی دقیقاً مثل تلاش برای لباس جدید است. اگر آن را دوست ندارید ، یا 100٪ مطمئن نیستید ، تغییر کرده و دوباره شروع کنید. "
⚠️ هنگام انتخاب الگوی ، خود را مشتری قرار دهید و در ذهن داشته باشید. اگر مطمئن نیستید که مخاطب هدف شما کیست ، این سؤالات را از خود بپرسید:
✅مشتری های من کی هستند؟
✅آن ها چند ساله هستند؟
✅آنها در زندگی چه می کنند؟
✅چقدر درآمد دارند؟
✅آنها چه نوع زندگی را هدایت می کنند؟
هنگامی که مشتری خود را در نظر داشته باشید ، انتخاب الگوی شما بسیار ساده تر خواهد بود. خود را در نقش آنان قرار دهید ، به آنچه را که می خواهید از فروشگاه پوشاک آنلاین خود بیابید فکر کنید و سعی کنید تا حد امکان با انتخاب الگوی خود این کار را تکرار کنید.
انتخاب یک الگوی یک عمل متعادل است ، شما باید فروشگاه اینترنتی لباس خود را که تصور می کنید با فروشگاهی که به بهترین وجه متناسب با نیازهای مشتریان شما باشد ، مقابله کنید.
امروز الگوی خود را انتخاب کنید و فروشگاه آنلاین لباس خود را به یک شروع عالی تبدیل کنید!
برای شخصی سازی فروشگاه پوشاک آنلاین خود ، باید الگوی خود را سفارشی کنید. نگران نباشید ، این کار بسیار ساده است و نیازی نیست که شما اصلاً بدانید که چگونه کد گذاری کنید!
می توانید الگوی خود را توسط:
✅اضافه کردن صفحات جدید به عنوان مثال صفحات محصول
✅اضافه کردن یک وبلاگ که در آن می توانید اخبار یا به روزرسانی ها را منتشر کنید
✅تغییر پالت رنگ و تصویر پس زمینه الگوی خود
✅انتقال ، اضافه کردن و حذف عناصر مختلف در هر صفحه
✅تغییر رنگ ، اندازه و فونت بخشهای مختلف فروشگاه اینترنتی شما
✅ادغام فیدهای رسانه های اجتماعی با فروشگاه شما
✅رابط های سازندگان فروشگاه آنلاین بسیار شهودی و آسان برای استفاده است ، بنابراین نیازی به احساس غرق در هنگام تنظیم الگوی شما نیست.
به یاد داشته باشید ، شما مسئول طراحی فروشگاه آنلاین خود هستید. این بدان معناست که هنگام قرارداد یک طراح حرفه ای با همان مسائلی که با شما روبرو هستید روبرو نخواهید شد.
درست مانند انتخاب الگوی خود ، هنگام سفارشی کردن آن ، مطمئن شوید که واقعاً در مورد مخاطب هدف خود فکر می کنید. سعی کنید در ذهنیت آنها قرار بگیرید و فروشگاه لباس آنلاین خود را بر این اساس طراحی کنید.
هنگام شخصی سازی الگوی خود ، این مهم است که مطمئن شوید که چگونه به نظر می رسد در دستگاه های تلفن همراه و تب لت نیز بررسی می شود.
امروزه بیشتر جستجوهای اینترنتی بر روی دستگاههای تلفن همراه انجام می شود تا دسک تاپ سنتی
52٪ از ترافیک اینترنت از طریق دستگاه های تلفن همراه صورت می گیرد بنابراین داشتن یک فروشگاه اینترنتی پوشاک که به نظر خوب در موبایل است ضروری است. بیشتر سازندگان پیش نمایش ظاهر فروشگاه شما در دستگاههای غیر از یک دسک تاپ بسیار ساده است.
نمای تبلت فروشگاه بزرگ پوشاک
اوژن به شما امکان می دهد فروشگاه خود را در تبلت پیش نمایش کنید تا بتوانید بررسی کنید که تمام مشتریان سایت شما را به طور مثبت تجربه می کنند.
فروشگاه ساز اوژن دارای ویرایشگر موبایل است که به شما امکان می دهد نه تنها فروشگاه خود را از طریق تلفن همراه مشاهده کنید ، بلکه اگر از این کار راضی نیستید ، تغییراتی ایجاد کنید. این تغییرات فقط به نسخه "آماده موبایل" سایت شما اعمال می شود ، در حالی که نسخه دسک تاپ همانطور که بود باقی می ماند.
محصولات خود را به فروشگاه آنلاین خود اضافه کنید
"صفحات محصول شما مهمترین بخش فروشگاه آنلاین لباس شماست ، پس از همه ، این جایی است که شما می توانید بازدیدکنندگان را به مشتریان تبدیل کنید!"
مهم است که در هنگام سفارشی کردن صفحات محصول ، مشتریان خود را به خاطر بسپارید. اگر آنها را بیش از حد شلوغ کنید ، ممکن است احساس سردرگمی را به مردم بدهید. اگر خیلی پراکنده باشد ، مشتریان به هیچ وجه انتخابی ندارند.
شما باید اطمینان حاصل کنید که مشتریان می توانند سریع و به راحتی آنچه را که لازم دارند پیدا کنند. هر چیز دیگری طراحی بد است!
وقتی در مورد چگونگی به نمایش گذاشتن بهترین محصولات خود فکر می کنید ، توصیه می کنیم از خود بپرسید: در حال حاضر مشتریان من از چه کسانی خرید می کنند؟
مواردی که باید در تماشای صفحات محصول رقبا مراقب باشید شامل موارد زیر است:
1. آیا محصولات آنها در قالب شبکه یا لیست نمایش داده می شوند؟
2. در هر صفحه چند محصول نمایش داده می شود؟
3. محصولات آنها چگونه گروه بندی می شوند؟
4. آیا می توانید محصولات را بر اساس قیمت ، پرفروش ترین ، برجسته مرتب کنید؟
5. آیا می توانید محصولات را بر اساس رنگ ، مواد ، مارک فیلتر کنید؟
6. به این فکر کنید مثل دیدن کسی که در خیابان است از لباس بسیار خوبی پوشیده است. شما الهام می گیرید و می خواهید سعی کنید آن را تکرار کنید ، در حالی که چرخش خود را روی آن می گذارید ، درست است؟
"تنظیم پردازنده پرداخت سخت تر از بقیه مراحل ساخت فروشگاه آنلاین نیست ، اگر از این امر احساس نگرانی می کنید ، واقعاً نیازی به نگرانی نیست!"
برای اینکه بتوانید از طریق فروش آنلاین لباس خود را بدست آورید ، باید یک پردازنده پرداخت را به فروشگاه خود متصل کنید. پردازنده های پرداخت خدماتی هستند که به شما امکان می دهند مبلغ کارت اعتباری را از مشتریان دریافت کنید.
اگر در راه اندازی پردازنده پرداخت گیر افتاده باشید ، بیشتر سازندگان فروشگاه های آنلاین دارای مراکز پشتیبانی هستند که می توانید تمام اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنید.
فروش لباس آنلاین یک رقابت بزرگ است. برای جذب مشتری به فروشگاه پوشاک آنلاین خود (و دور از رقابت) ، باید در موتورهای جستجو پیدا شوید.
این بدان معنی است که شما باید در مورد بهینه سازی فروشگاه خود برای موتورهای جستجو فکر کنید. اول از همه می خواهید عنوان صفحه و توضیحات متا متمرکز بر کلمات کلیدی را داشته باشید.
عنوان صفحه شما پیوند آبی است که در نتایج جستجو مشاهده می کنید و توضیحات متا متنی که در زیر آن قرار دارد ، به شما می دهد که بینشی راجع به آنچه در آن صفحه است در اختیار شما قرار می دهد.
کلمات کلیدی همان چیزی است که افراد برای رسیدن به فروشگاه پوشاک آنلاین شما جستجو می کنند. اینها اصطلاحاتی هستند که مربوط به آنچه در فروشگاه اینترنتی شماست ، هستند.
به عنوان مثال ، اگر شما لباس و لوازم زنانه را می فروشید ، کلمات کلیدی شما ممکن است باشد: "لباس زنانه" و ... باشد.
برای نشان دادن Google که فروشگاه شما به آن کلمات کلیدی مرتبط است ، باید از آنها در عنوان صفحه و توضیحات متا استفاده کنید.
انجام کارهای ساده SEO نمی تواند ساده باشد. این امر باعث افزایش مشتریان بیشتر به فروشگاه شما می شود و باعث افزایش فروش و سود شما می شود.
نکته دیگری که می خواهید انجام دهید این است که مطمئن شوید سایت شما به شکلی ساختار یافته است که Google بتواند تمام محتوای شما را پیدا کند.
این به فروشگاه شما کمک می کند تا در نتایج جستجوی بیشتر ظاهر شود. همچنین این مزایای افزودنی برای کمک به مشتریان به شما کمک می کند تا به سرعت و به راحتی در اطراف فروشگاه شما حرکت کنند.
به عنوان مثال ، اگر کسی "ژاکت و جین آبی" را جستجو کند ، داشتن ساختار سایت خوب ممکن است باعث شود صفحه محصول پیراهن جین آبی شما در صفحات نتایج موتور جستجو قرار بگیرد که این امر با سئو امکان پذیر است.
"پیش نمایش فروشگاه شما مانند این است که قبل از صبح خانه خود را ترک کنید ، سریع به آینه نگاه کنید. هیچ کس نمی خواهد روز را در حال پیاده روی با یک تیشرت پشت رو بگذراند. "
بعد از ایجاد ، سفارشی سازی و بهینه سازی فروشگاه آنلاین خود ، احتمالاً بیش از کمی بی تاب نسبت به شروع فروش لباس خود به صورت آنلاین احساس می کنید؟ اما یک ثانیه به عقب برگردید ، ابتدا باید آن را پیش نمایش و تست کنید.
مهم است که بررسی کنید فروشگاه شما دقیقاً به شکلی که شما می خواهید به نظر برسد. مهمتر از همه ، شما باید اطمینان حاصل کنید که همه چیز یکپارچه عمل می کند تا از یک تجربه کاربری خوب اطمینان حاصل شود تا بتوانید هرچه بیشتر لباس را بفروشید.
توصیه می کنیم از یکی از دوستان یا اعضای خانواده خود بخواهید که در پیش نمایش فروشگاه خود به شما کمک کنند ، زیرا بعد از ساختن آن و خیره شدن به مدت طولانی ، ممکن است اشتباهات کمی داشته باشید.
هنگامی که فروشگاه لباس خود را پیش نمایش کردید و کاملاً از آن راضی هستید ، وقت آن رسیده است که لباس را بصورت آنلاین منتشر و شروع کنید!
گرفتن و راه اندازی فروشگاه شما اولین قدم است ، اما برای اینکه مطمئن شوید که شروع به فروش (و ادامه) فروش لباس آنلاین می کنید ، لازم است فروشگاه خود را به بازار عرضه کنید.
توصیه می کنیم فروشگاه آنلاین لباس خود را در رسانه های اجتماعی بازاریابی کنید. این یک روش رایگان و آسان برای بیرون بردن نام تجاری شما به جهانی است.
شما به سادگی می توانید به مشتریان خود فرصتی دهید که تجارت خود را در فیس بوک و اینستاگرام دوست داشته باشند و یا از شما در توییتر پیروی کنند ، این بدان معناست که آنها می توانند با همه به روزرسانی های برند ، اخبار صنعت شما ممکن است به اشتراک بگذارید و هرگونه معاملات آینده را دنبال کنید. این همچنین به شما کمک می کند تا نام تجاری خود را رشد داده و اعتماد به نفس خود را تقویت کنید.
همچنین می توانید فیدهای اجتماعی خود را مستقیماً در فروشگاه آنلاین خود ادغام کنید.
تصور کنید که فید اینستاگرام خود را در فروشگاه خود نمایش دهید ، چه راهی عالی برای ارائه نمونه هایی از زندگی واقعی از خط لباس خود است و دلایل بیشتری برای خرید خود به مشتریان خود ارائه می دهید!
1. ریسپانسیو بودن، ریسپانسیو یا واکنش گرا بودن به معنای قابلیت اجرای سایت به درستی در هر دستگاه ورودی است. در واقع فردی که از گوشی تلفن همراه وارد سایت شما می شود باید سایت را با همان کیفیتی که فرد دیگری از کامپیوتر شخصی مشاهده می کند، مشاهده کرده باشد.
2. استفاده از به روز ترین تکنولوژی در ایجاد وب سایت پوشاک این مورد در ساخت سایت پوشاک سبب می شود تا سایت طراحی شده در آینده بتواند رقابت قدرتمندی را انجام دهد.
3. استفاده از رنگ های هماهنگ، یک طراحی وب سایت پوشاک موفق، طراحی سایتی است که در آن اصول استفاده از رنگ ها به درستی انجام گرفته باشد. به عنوان مثال سادگی در استفاده از رنگ در کنار جذابیت معنا پیدا می کند.
4. طراحی سایت پوشاک باید به اندازه ای شکیل و به یادماندنی باشد که کاربران به جهت بازگشت به سایت شما ترغیب شوند.
5. امکانات در نظر گرفته شده در طراحی سایت پوشاک باید متناسب و کاربردی باشد، ضعف در اجرای امکانات ثبت شده در ایجاد وب سایت پوشاک سبب ایجاد بی اعتمادی در مشتریان می شود.
6. در طراحی وب سایت پوشاک از به روز ترین امکاناتی که یک سایت می تواند داشته باشد، استفاده کنید. به عنوان مثال یک طراحی سایت پوشاک حرفه ای به صورت قطعی لوکیشن و موقعیت مکانی را در خود جای داده است.
7. در ایجاد وب سایت پوشاک به صورت قطعی هاست مورد استفاده قرار گرفته باید بسیار قدرتمند باشد تا در طول مدت زمان و ورود ترافیک قابل توجه طراحی سایت پوشاک با مشکل و قطعی و کندی مواجه نشود.
8. در طراحی سایت پوشاک سادگی گرافیک باید در کنار منحصر به فرد بودن در نظر گرفته شود. استفاده بیش از حد از جلوه های بصری سبب خستگی چشم می شود. در مقابل استفاده بیش از حد، عدم استفاده از جذابیت های بصری سبب بی روح بودن طراحی سایت پوشاک و خروج کاربران خواهد شد.
شما به واسطه راه اندازی فروشگاه آنلاین پوشاک دیگر محدود به زمان نخواهید بود، مشتریان شما در هر زمانی از شبانه روز که بخواهند از فروشگاه پوشاک می توانند خرید خود را انجام دهند.
طراحی فروشگاه آنلاین محدودیت مکان را برای شما از بین خواهد برد. در واقع دیگر مشتریان شما محدود به شهر، منطقه یا کشور نخواهند بود، به واسطه طراحی سایت فروشگاه آنلاین لباس شما می توانید در صورت ایجاد امکانات مورد نیاز در سراسر دنیا فروش خود را انجام دهید.
در طراحی سایت پوشاک شما اجاره مغازه نمی پردازید، اگر شما بخواهید در واقعیت فروشگاهی در معرض دید داشته باشید، باید اجاره سنگینی بپردازید. طراحی فروشگاه آنلاین با هزینه ای کاملا محدود به شما امکان فروشی بیش از مغازه حضوری را می دهد.
طراحی سایت پوشاک به شما گستره ای از مشتریان بالقوه ای را که هیچ گاه از آن ها خبر نداشته اید ارائه می دهد.
امکان پرداخت آنلاین در طراحی سایت پوشاک سبب می شود تا بدون هیچ گونه مشکلی فرایند خرید انجام شود.
شما به واسطه ساخت سایت پوشاک، بستری مناسب به جهت برند سازی ایجاد می کنید.
طراحی سایت پوشاک به شما امکان این را می دهد که با ارائه تخفیف ها و ایجاد پنل های کاربری وفاداری مشتریان خود را افزایش دهید.