09116367929 - 09336721870 پنجشنبه , 6 آبان 1400 , 06:23 | +0330

راه اندازی فروشگاه اینترنتی عمده فروشی یا بنکداری

25/مرداد/1400 طراحی فروشگاه اینترنتی - مقالات بدون دیدگاه

راه اندازی فروشگاه اینترنتی عمده فروشی یا بنکداری :  راه اندازی عمده فروشی ، به علت سود مناسب و پایدار، از موارد مورد علاقه فعالان این حوزه است. عمده فروشی را با نام هایی همچون بنک داری یا پخش هم می شناسند . این کسب و کار دارای زوایا و پیچیدگی های زیادی می باشد ولی در عین فعالیتی با درآمد خوب به شمار می آید. بنکداری ها در حقیقت واسطی میان تولیدی ها و فروشندگان جزئی محسوب گشته و به طور معمول با مصرف کننده سرو کار ندارند. شاید بسیاری از افراد به فکر تاسیس یک بنک داری افتاده باشند ولی به دلیل ابهامات زیادی که برایشان وجود دارد ، این فعالیت را از اهداف خود خط زده و به فعالیت های دیگر مشغول شده اند. اما بعضی اوقات پیدا کرده عمده فروشان و بنکداران کار سختی است، بنابراین راه اندازی سایت عمده فروشی بهترین راه حل برای فروش کالا و ارتباط مستقیم با خریدار است. شما در سایت خود نحوه فروش عمده کالا و حداقل و حداکثر سفارش را مشخص می کنید و به همین راحتی محصول خود را به فروش می رسانید. عمده فروشان عزیز می توانند با فروشگاه ساز اوژن در کمتر یک ساعت دارای یک سایت عمده فروشی حرفه ای و امنیت بالا شوند.

شما میتوانید از فروشگاه ساز اوژن  استفاده کنید و همین طور میتوانید تغییرات دلخواه را اجرا کنید . گروه نرم افزاری اوژن بیش از 8 سال است که در زمینه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی فعالیت می نماید. در حال حاضر با تمرکز بر روی فروشگاه ساز اینترنتی ، توانسته است محصولی با استاندارد بالا طراحی و تولید نماید.
برای مشاوره رایگان با شماره 09116367929  تماس بگیرید

با فروشگاه ساز اوژن یک فروشگاه قابل اطمینان راه‌اندازی کنید

چرا بنکداری و عمده فروشی پر طرفدار است؟

دلایل زیادی وجود دارد که اکثر فروشندگان جزئی به جای خرید از تولیدی ها ، به بنکداری رجوع می کنند. از جمله این دلایل می توان به تنوع بیشتر، شرایط تسویه ی مناسب تر و جستجوی کمتر اشاره کرد . خرید مستقیم از تولیدی ها شاید روی قیمت خرید تاثیر داشته باشد ولی یک فروشنده با خرید از عمده فروشان ، دچار چالش کمتری خواهد بود اما این در زمانی صحت پیدا می کند که بنکداری ،شرایط لازم را داشته باشد.

بنابراین فروشندگان شاخص هایی را در انتخاب بنکداری در نظر می گیرند و طبق این شاخص ها ، بنکداری ها را سبک و سنگین می کنند

راه اندازی فروشگاه اینترنتی عمده فروشی یا بنکداری.

مکان مناسب برای عمده فروشی

خیلی ها بر این عقیده اند که بدون فروشگاهی مناسب ، پخش معنایی ندارد . شما با داشتن یک فروشگاه اینترنتی نیازی به داشتن یک فضای بزرگ با هزینه ها و اجاره های بالا نخواهید داشت. شاید نداشتن فروشگاهی جهت عرضه محصول محدودیت هایی را برای فرد به همراه داشته باشد ولی کاری نشدنی هم نیست و حتی در مواردی دردسر ها و هزینه های کمتری دارد . البته با اشاره به این موضوع  که بازاریابی را نباید با بنکداری اشتباه گرفت و بازاریابی یکی از مراحل عمده فروشی محسوب می گردد و برای یک بنک دار مکانی برای دپو و عرضه ، حتی در مقیاس کوچک لازم است.

نکات مهم در راه اندازی سایت عمده فروشی

شاخص های یک فروشنده جزئی برای انتخاب تامین کننده ، متشکل از مواردی همچون درصد سود بنکدار ، تنوع محصولات موجود ، شرایط و امتیازات مورد ارائه ، سطح کیفی محصول ، تنوع در سایزبندی و رنگبندی و به روز بودن کالا ها می باشد. توجه به این موارد ، برای یک عمده فروش دارای اهمیت ویژه ایست و در صورتی که  مشخصات ذکر شده در یک بنکداری وجود داشته باشد مسلما مشتری های زیادی را جذب خود خواهد کرد.

اولین قدم در راه اندازی سایت عمده فروشی

اولین قدم برای فردی که می خواهد به این فعالیت مشغول شود ، انتخاب نوع کالا و بازار هدف می باشد ، برای پیشبرد این هدف باید نوع کالا از لحاظ قیمتی ، جنسیتی و دیگر ملاک ها معین گشته و بازار هدف را مورد بررسی قرار داد و طبق نتایج ، تصمیم مناسب اتخاذ نمود . اینکه چه نوع کالا و بازار هدف مناسب تر است کاملا بستگی به فرد و شرایطش دارد و به هیچ عنوان نمی توان اظهار نظر دقیقی در این مورد داشت .

تخصص، تجربه و دانش نسبی، از شرایط مورد نیاز برای شروع

فردی که قصد راه اندازی سایت عمده فروشی را دارد لازم است قبل از شروع فعالیت خود ،تجربه ، تخصص و دانش کافی را داشته یا کسب نماید. برای کسب دانش ، میتوان از دنیای مجازی و مقالات موجود استفاده کرد ولی برای تخصص و تجربه ، لازم است در آن حیطه فعالیت مشابهی را انجام داده باشد.  

ارتباط با تولیدی ها، کلید موفقیت یک عمده فروش

عمده فروشی زمانی جای پیشرفت خواهد داشت که از لحاظ محصول، دارای شرایط مساعدی باشد و این امر احتیاج به ارتباطات مناسب با تولید کنندگان دارد ، هر چه دایره ی ارتباطات یک بنکدار با تولید کنندگان قدرتمند و خوشنام  ، گسترده تر باشد ، شانس بیشتری برای موفقیت خواهد داشت

بازاریابی و بررسی بازار هدف

بازاریابی یا مارکتینگ برای یک بنکداری ،امری ضروریست و رونق یک عمده فروش وابسته به بازار هدف و مشتری هایش می باشد. از آنجایی که یک بنکدار تمرکزش روی مصرف کننده نهایی منعطف نیست و مخاطبان عمومی کمتری دارد ، این امر کمی متفاوت تر خواهد شد . اولین نکته ای که در این مساله دارای اهمیت است  شناخت بازار هدف می باشد که به مراحل ماقبل راه اندازی برمیگردد . بنابراین با ایمیل مارکتینگ و سئو ، همچنین تبلیغات در بستر فضای مجازی کمک بسیار زیادی در شناخته شدن و فروش شما خواهد داشت.نکته ی مهمی که باید در نظر داشت اینست که اینترنت یک فضای مناسب و نسبتا کم خرجی جهت تبلیغات و رونق یک فروشگاه است که نباید از آن چشم پوشی کرد.

نکات مهم در راه اندازی سایت عمده فروشی

در اینجا به برخی از نکاتی که به موفقیت در بنکداری کمک می کند ، به صورت مختصر اشاره خواهد شد:

انتخاب محصولات پرفروش و به روز جهت عرضه در بنکداری
بالا بردن سطح علمی در مورد مارکتینگ با مطالعه مقالات
یادگیری هر چه بیشتر و تخصصی تر
ایجاد رابطه و همکاری با پخش ها و بنکداری های مرتبط
توجه ویژه در احتساب سود یک کالا (از ۱۰ درصد تا ۲۰ درصد ) با توجه به درصد تخفیف و هزینه ها
امضای اسناد یا فاکتور توسط مشتری در هنگام معامله حتی مشتری های معتمد یا آشنایان

 


برچسب ها: راه اندازی فروشگاه اینترنتی عمده فروشی لباس زنانه راه اندازی فروشگاه اینترنتی عمده فروشی لباس مردانه راه اندازی فروشگاه اینترنتی عمده فروشی لباس بچه راه اندازی فروشگاه اینترنتی عمده فروشی اسباب بازی راه اندازی فروشگاه اینترنتی عمده فروشی مواد غذایی راه اندازی فروشگاه اینترنتی عمده فروشی دکمه و زیپ راه اندازی فروشگاه اینترنتی عمده فروشی لوازم یدکی راه اندازی فروشگاه اینترنتی عمده فروشی لباس ورزشی راه اندازی فروشگاه اینترنتی عمده فروشی بدلیجات راه اندازی فروشگاه اینترنتی عمده فروشی طلا راه اندازی فروشگاه اینترنتی عمده فروشی لباس راه اندازی فروشگاه اینترنتی عمده فروشی پوشاک راه اندازی فروشگاه اینترنتی عمده فروشی دارو سایت ساز فوری



دیدگاه
دیدگاه شما :