مواردی که در این مقاله به آن میپردازیم:
آمار بازار خرده فروشی مبلمان
مزایای راه اندازی فروشگاه اینترنتی مبلمان برای شما
مراحل طراحی فروشگاه اینترنتی مبلمان
ویژگی های اصلی فروشگاه اینترنتی مبلمان
بهترین روش ها برای ساخت فروشگاه اینترنتی مبلمان
هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی مبلمان چقدر است
نتیجه گیری
با فروشگاه ساز اوژن یک فروشگاه قابل اطمینان راهاندازی کنید
راه اندازی فروشگاه مبلمان کاری سودآور است. ایجاد یک فروشگاه آنلاین مبلمان حتی یک فرصت تجاری بهتر است. برای دریافت ایده در مورد سودآوری یک فروشگاه مبلمان آنلاین ، بیایید آمار بازار فعلی این بازار تجاری را بررسی کنیم.
در ایالات متحده ، درآمد پیش بینی شده سال 2018 تجارت مبلمان حدود 304.3 میلیارد دلار است. داده ها نشان می دهد که تنها در سال 2019 بهتر شد. بازار مبلمان سالانه 0.2٪ از 2018 تا 2021 رشد خواهد کرد. شما ممکن است تمسخر کنید و بگویید که نرخ رشد سالانه 0.2٪ بسیار ناچیز است. تجارت مبلمان در حال حاضر پایه عظیم $ 304.3 میلیارد دلار دارد. رشد "اندک" 0.2 درصدی به 60 میلیارد دلار درآمد اضافی در هر سال می رسد.
راه اندازی فروشگاه اینترنتی مبلمان می تواند بخشی از این تجارت بسیار سودآور را در اختیار شما قرار دهد. در زیر برخی از مزایای داشتن وب سایت برای فروش آنلاین مبلمان در مقابل فروش در فروشگاه آجر و ملات آورده شده است.
1. رسیدن به بازار جهانی
یک فروشگاه فیزیکی فقط می تواند برای مشتریان در محدوده موقعیت مکانی آنها بازاریابی کند. یک فروشگاه محله کاملاً تاسیس شده می تواند سالها فعالیت کند. اما این فروشگاه ها به دلیل عدم توانایی در مقیاس گذاری و ارائه محصولات خود به مخاطبان گسترده ، کوچک خواهند ماند. افتتاح فروشگاه اینترنتی مبلمان به شما امکان می دهد تجارت خود را در ارتفاعاتی که به ندرت توسط فروشگاه های فیزیکی بدست می آید مقیاس بندی کنید.
فروشگاه های فیزیکی به ندرت 24 ساعته باز هستند. به استثنای فروشگاه های راحتی مانند 7-11 ، فروشگاه ها از صبح تا اوایل یا اواخر شب باز می شوند. بعضی اوقات یکشنبه ها مغازه می بندند و شنبه ها فقط برای چند ساعت باز می شوند.
این مورد در مورد فروشگاه های آنلاین که می توانند 24 ساعته روزانه از جمله یکشنبه ها کار کنند وجود ندارد.
فروشگاه مبلمان آنلاین شما می تواند به هزاران مشتری خدمات ارائه دهد. این خریداران مجازی فقط توسط یک یا دو مدیر فروشگاه می توانند کمک کنند. هزینه عملیاتی فروشگاه فیزیکی به دلیل افزایش حقوق و دستمزد کارمندان بیشتر است. این پرسنل همچنین به رایانه ، رختکن و سایر تاسیسات به افزایش بیشتر هزینه ها نیاز دارند.
یک فروشگاه آنلاین می تواند تقریباً مقدار نامحدودی از اقلام را بفروشد. می توانید صدها اتاق نمایش جدید ایجاد کنید یا با چند کلیک یک مبلمان جدید به نمایش بگذارید. فروشگاه های فیزیکی برای افزودن همان مقدار محصولات نیاز به گسترش اموال خود دارند.
خریداران آنلاین می توانند پیام ، بررسی و بازخورد ارسال کنند که می تواند به شما در بهبود تجربه مشتری کمک کند. نظرسنجی ها را برای یافتن نیازها و خواسته های مشتری انجام دهید. به عنوان مثال ، سایت های تجارت الکترونیک مبلمان منزل از نظرسنجی برای "پیش بینی" اینکه چه رنگ مبلمان فروش بیشتری خواهد داشت ، استفاده می کنند ، بنابراین می توانند از سود بیشتری بهره مند شوند.
یک فروشگاه مبلمان آنلاین می تواند از ابزارها و استراتژی های زیادی برای افزایش درآمد استفاده کند. هنگامی که مشتری از وب سایت شما بازدید می کند ، در ازای آدرس ایمیل وی ، کوپن های تخفیف ارائه دهید. برای ارسال کمپین ها و بروشورها برای فریب خرید ، از ایمیل استفاده کنید. با "توصیه" سایر مواردی که توسط مشتریانی که همان محصول را خریداری می کنند ، خرید و فروش کنید. برجسته سازی یک محصول با استفاده از بنرهای وب سایت و تبلیغات بازاریابی نیز آسان تر است.
خریدار آنلاین قادر است از درگاه های پرداخت چندگانه یکی را انتخاب کند. آنها می توانند از کارت اعتباری خود استفاده کنند ، آنها می توانند از PayPal استفاده کنند. حساب پی پال ندارید؟ پرداخت های بانکی مستقیم چطور؟ برای مالک فروشگاه آنلاین ، پرداخت آنلاین حسابداری از فروش را آسان تر می کند. دیگر حسابرسی در پایان فروش روز ، با احتساب پول نقد و سپس واریز به بانک ، امکان پذیر نیست.
در اینجا مراحل اساسی ایجاد فروشگاه اینترنتی مبلمان خود را آورده ایم. ویژگی ها و ویژگی های مورد بحث در زیر برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی سودآور کافی است.
اوژن برترین پلت فرم نرم افزار تجارت الکترونیکی است که توسط فروشگاه های آنلاین متعددی مورد استفاده قرار می گیرد. این یک راه حل مقیاس پذیر و مفید از خارج است
ویژگی های جعبه مانند درگاه های پرداخت ، آسان برای استفاده از پنل مدیریت و کشیدن و رها کردن طرح بندی. همچنین سرعت بارگذاری وب سایت شما را افزایش می دهد که تجربه مشتری و نرخ تبدیل را بهبود می بخشد.
اوژن صدها تم آماده آماده دارد که برای برخی از مشاغل مانند کفش یا لباس سفارشی شده است. یکی از فروشگاه های مبلمان را متناسب با آن انتخاب کنید. موضوعی دریافت کنید که پاسخگو باشد و در هر صفحه دستگاه کار کند. باید محلی سازی برای زبانها
از انواع روش های حمل و نقل پشتیبانی می کند که محل انبار ، هزینه های تحویل و قرار دادن آدرس تحویل را تعیین می کند.
یک تجربه روان باید از لحظه خرید مشتری تا تحویل و پذیرش ارائه شود. شما باید یک شریک تدارکات معتبر برای رسیدگی به خدمات و تحویل پیک انتخاب کنید. یک تحویل ناموفق یا بد باعث بازخورد منفی می شود که می تواند باعث گسترش و اعتبار شهرت شما شود.
شما باید سیستمی برای انتقال داده های محصول به فروشگاه آنلاین خود داشته باشید. این را می توان به صورت دستی انجام داد ، اما اگر چند صد محصول داشته باشید ، کار زیادی طول می کشد. داده های مربوط به تمام محصولات شما با استفاده از اوژن می تواند به فروشگاه آنلاین شما وارد شود.
افزونه های بازاریابی اوژن ماژول های آماده ای هستند که می توانید برای شخصی سازی فروشگاه مبلمان آنلاین خود نصب کنید. موارد معروف شامل موارد اضافی بازاریابی برای ایجاد انگیزه در بازبینی محصولات و گزینه های بازیابی برای سبد خرید رها شده است.
موارد بسیاری برای انتخاب وجود دارد و لیست موارد ضروری برای هر فروشگاه در نهایت یک انتخاب فردی است. با این حال ، ما می خواهیم چند مورد مورد علاقه صاحبان مشاغل را بررسی کنیم.
پس از راه اندازی فروشگاه آنلاین مبلمان ، بهتر است برای به حداکثر رساندن بهینه سازی موتور جستجوSEO ، کمی تغییر دهید. موارد ساده مانند ویرایش دستی هدرهای ایجاد شده به صورت خودکار می توانند به بهبود عملکرد سئو کمک کنند. بهینه سازی URL هر صفحه ، عنوان صفحه و توضیحات محصول همچنین به سایت شما کمک می کند تا در جستجوهای بیشتری ظاهر شود.
یک فروشگاه مبلمان آنلاین دارای چندین ویژگی است ، اگر همه آنها را مرور کنیم ممکن است چندین ماه طول بکشد تا در مورد همه چیز بحث کنیم. ما مهمترین مواردی را که باید در هر فروشگاه آنلاین وجود داشته باشد ، لیست می کنیم
خوب ، ما می دانیم که شما چه فکر می کنید تعداد زیادی فروشگاه اینترنتی مبلمان وجود دارد. چگونه می توانم فروشگاه شخصی مبلمان خود را ایجاد کنم؟ اگر قصد دارید یک فروشگاه مبلمان به صورت آنلاین افتتاح کنید ، یادگیری زیادی لازم دارد. اما ، به راستی ، چرا وقتی می توانید توجه خود را به رشد تجارت متمرکز کنید ، خود را متمرکز این موضوع می کنید. ایجاد وب سایت را به متخصصان بسپارید. در اوژن ما آماده هستیم تا تجربه خود را با شما به اشتراک بگذاریم.
به یاد داشته باشید ، همه چیز همیشه مطابق انتظار پیش نمی رود. شرکت های لجستیک می توانند به طور تصادفی هنگام تحویل به محصول شما آسیب برسانند یا ممکن است معیوب باشد. هر چیزی می تواند رخ دهد! از گزینه مجوز کالای برگشتی (RMA) استفاده کنید تا اعتبار خود را ایمن نگه دارید. این امر همچنین شما را به عنوان یک فروشنده قابل اعتماد معرفی کرده و به افزایش وفاداری مشتری کمک می کند. همچنین استفاده از بازپرداخت های مربوط به موضوع در صورت لزوم ، دادن کوپن و هدیه رایگان - هر آنچه متناسب با استراتژی بازاریابی شما باشد ، یک استراتژی عالی است.
نکته مهم : و یک چیز مهم را فراموش نکنید ، مردم موجودات اجتماعی هستند. اقدامات و نظرات خریداران قبلی می تواند تأثیر زیادی بر مشتریان شما بگذارد. شما می توانید از انواع ویژگی های فروشگاه ساز اوژن مانند برجسته سازی پرفروش ترین ها ، پربازدیدترین محصولات و ارسال نظرات مشتریان استفاده کنید. با این کار جامعه ای متشکل از مشتریان فعال متمرکز بر خدمات شما ایجاد می شود. شما می توانید از کمپین ها و تبلیغات برای ایجاد انگیزه در افراد جهت بازخورد برای تقویت اعتبار شرکت خود استفاده کنید.
بنابراین ، هزینه ساخت وب سایت مبلمان تجارت الکترونیکی چقدر است؟ متغیرهای زیادی وجود دارد که بر هزینه تأثیر می گذارد. پاسخ به میزان سفارشی سازی و نیازها بستگی دارد.
ویژگی های سفارشی و یک طراحی پیچیده می تواند هزینه را افزایش دهد. خوشبختانه ، ویژگی های پیش فرض در حال حاضر برای یک فروشگاه مبلمان آنلاین موفق کافی هستند. در زیر اجزای اصلی وجود دارد که باید هنگام محاسبه هزینه توسعه در نظر بگیرید ،
ایجاد استراتژی توسعه. برای ایجاد یک استراتژی توسعه سفارشی برای یک پروژه استفاده می کنیم. این شامل تقسیم توسعه به مراحل - کدگذاری خود ، طراحی ، آزمایش کیفیت ، تحویل و نگهداری است.
طرح. این مرحله از توسعه شامل ایجاد طرح هایی برای طراحی UI و UX ، تبدیل آنها به نمونه های اولیه و ایجاد ظاهر و احساس نهایی وب سایت است.
برنامه نويسي. این شامل ایجاد کد جلویی و انتهایی وب سایت ، ادغام ابزارهای تجارت الکترونیکی و اتصال طراحی وب سایت به موتور تجارت الکترونیکی است.
تست کیفیت به منظور اطمینان از اجرای روان پروژه ، آزمایش کنندگان ما لیست های اشکالی ایجاد می کنند و اشکالات را یکی یکی از بین می برند. هر دو هفته یک بار ، وب سایت برای دسترسی و از بین بردن اشکالات جدید کاملاً آزمایش می شود.
تحویل پروژه شامل گسترش وب سایت است - در این مرحله ، شرایط نهایی با مشتری توافق می شود تا اطمینان حاصل شود که وب سایت نرمترین انتقال ممکن از نسخه قدیمی خود را دارد.
نگهداری پس از راه اندازی وب سایت ، ما با مشتری در ارتباط هستیم تا مطمئن شویم که همه فن آوری ها به روز هستند و نیازهای مشتریان مشتری را برآورده می کنند.
نتیجه
توسعه فروشگاه اینترنتی مبلمان به تلاش و صرف وقت و هزینه نیاز دارد. شما می توانید ساخت یک فروشگاه مبلمان آنلاین را با استفاده از سیستم عامل های ارزان انتخاب کنید. اما خود را جای مشتری قرار دهید. با توجه به انتخاب ، آیا شما یک مبلمان ارزشمند را از یک وب سایت آنلاین و جالب خریداری می کنید؟
مانند دنیای واقعی ، یک خریدار به جای یک فروشگاه آنلاین خوش ساخت و با طراحی حرفه ای به جای یک چیز جذاب و عجولانه جذب می شود.
آیا شما آماده تجارت هستید؟ با ما تماس بگیرید و بگذارید بحث کنیم که چگونه اوژن می تواند در طراحی فروشگاه اینترنتی مبلمان به شما کمک کند.