09116367929 - 09336721870 پنجشنبه , 6 آبان 1400 , 06:14 | +0330

طراحی فروشگاه اینترنتی مبلمان

4/دی/1399 طراحی فروشگاه اینترنتی بدون دیدگاه

طراحی فروشگاه اینترنتی مبلمان : چگونه می توان یک فروشگاه اینترنتی بزرگ مبلمان ساخت؟ بیشتر مردم در حال خرید آنلاین لباس ، غذا ، اسباب بازی و حتی مبلمان هستند. یک دهه پیش مردم فقط پس از دیدن و احساس ، مبلمان مانند مبل یا تخت را می خریدند. شما می خواهید قبل از خرید محصول را "آزمایش" کنید. اگر در حال خرید تخت هستید ، روی آن دراز می کشید. اگر مبل می خرید روی آن می نشینید. این بهترین روش برای بررسی راحتی و کیفیت است. اما حتی با این هشدار ، فروشگاه های مبلمان آنلاین در حال افزایش هستند و به یک تجارت پرسود تبدیل شده اند. اما برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی مبلمان باید از کجا شروع کنیم؟ آیا فروشگاه ساز آنلاین نیاز های ما را برآورده می کند؟ ویژگی های سایت فروش مبلمان چیست؟ با ما همراه باشید در ادامه این مقاله

مواردی که در این مقاله به آن میپردازیم:

آمار بازار خرده فروشی مبلمان

مزایای راه اندازی فروشگاه اینترنتی مبلمان برای شما

مراحل طراحی فروشگاه اینترنتی مبلمان

ویژگی های اصلی فروشگاه اینترنتی مبلمان

بهترین روش ها برای ساخت فروشگاه اینترنتی مبلمان

هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی مبلمان چقدر است

نتیجه گیری

شما میتوانید از فروشگاه ساز اوژن به مدت 7 روز به صورت رایگان استفاده کنید و همین طور میتوانید تغییرات دلخواه را اجرا کنید . گروه نرم افزاری اوژن بیش از 8 سال است که در زمینه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی فعالیت می نماید. در حال حاضر با تمرکز بر روی فروشگاه اینترنتی، توانسته است محصولی با استاندارد بالا طراحی و تولید نماید.
برای مشاوره رایگان با شماره 09116367929  تماس بگیرید

با فروشگاه ساز اوژن یک فروشگاه قابل اطمینان راه‌اندازی کنید

طراحی فروشگاه اینترنتی مبلمان

آمار بازار خرده فروشی مبلمان

راه اندازی فروشگاه مبلمان کاری سودآور است. ایجاد یک فروشگاه آنلاین مبلمان حتی یک فرصت تجاری بهتر است. برای دریافت ایده در مورد سودآوری یک فروشگاه مبلمان آنلاین ، بیایید آمار بازار فعلی این بازار تجاری را بررسی کنیم.

در ایالات متحده ، درآمد پیش بینی شده سال 2018 تجارت مبلمان حدود 304.3 میلیارد دلار است. داده ها نشان می دهد که تنها در سال 2019 بهتر شد. بازار مبلمان سالانه 0.2٪ از 2018 تا 2021 رشد خواهد کرد. شما ممکن است تمسخر کنید و بگویید که نرخ رشد سالانه 0.2٪ بسیار ناچیز است. تجارت مبلمان در حال حاضر پایه عظیم $ 304.3 میلیارد دلار دارد. رشد "اندک" 0.2 درصدی به 60 میلیارد دلار درآمد اضافی در هر سال می رسد.

مزایای راه اندازی فروشگاه اینترنتی مبلمان

راه اندازی فروشگاه اینترنتی مبلمان می تواند بخشی از این تجارت بسیار سودآور را در اختیار شما قرار دهد. در زیر برخی از مزایای داشتن وب سایت برای فروش آنلاین مبلمان در مقابل فروش در فروشگاه آجر و ملات آورده شده است.

1. رسیدن به بازار جهانی

یک فروشگاه فیزیکی فقط می تواند برای مشتریان در محدوده موقعیت مکانی آنها بازاریابی کند. یک فروشگاه محله کاملاً تاسیس شده می تواند سالها فعالیت کند. اما این فروشگاه ها به دلیل عدم توانایی در مقیاس گذاری و ارائه محصولات خود به مخاطبان گسترده ، کوچک خواهند ماند. افتتاح فروشگاه اینترنتی مبلمان به شما امکان می دهد تجارت خود را در ارتفاعاتی که به ندرت توسط فروشگاه های فیزیکی بدست می آید مقیاس بندی کنید.

2. باز بودن 24 ساعته

فروشگاه های فیزیکی به ندرت 24 ساعته باز هستند. به استثنای فروشگاه های راحتی مانند 7-11 ، فروشگاه ها از صبح تا اوایل یا اواخر شب باز می شوند. بعضی اوقات یکشنبه ها مغازه می بندند و شنبه ها فقط برای چند ساعت باز می شوند.

این مورد در مورد فروشگاه های آنلاین که می توانند 24 ساعته روزانه از جمله یکشنبه ها کار کنند وجود ندارد.

3. هزینه های نگهداری را کاهش می یابد

فروشگاه مبلمان آنلاین شما می تواند به هزاران مشتری خدمات ارائه دهد. این خریداران مجازی فقط توسط یک یا دو مدیر فروشگاه می توانند کمک کنند. هزینه عملیاتی فروشگاه فیزیکی به دلیل افزایش حقوق و دستمزد کارمندان بیشتر است. این پرسنل همچنین به رایانه ، رختکن و سایر تاسیسات به افزایش بیشتر هزینه ها نیاز دارند.

4. مقیاس پذیری

یک فروشگاه آنلاین می تواند تقریباً مقدار نامحدودی از اقلام را بفروشد. می توانید صدها اتاق نمایش جدید ایجاد کنید یا با چند کلیک یک مبلمان جدید به نمایش بگذارید. فروشگاه های فیزیکی برای افزودن همان مقدار محصولات نیاز به گسترش اموال خود دارند.

طراحی فروشگاه اینترنتی مبلمان

5. توانایی ارائه پیشنهادات مرتبط تر به مشتریان

خریداران آنلاین می توانند پیام ، بررسی و بازخورد ارسال کنند که می تواند به شما در بهبود تجربه مشتری کمک کند. نظرسنجی ها را برای یافتن نیازها و خواسته های مشتری انجام دهید. به عنوان مثال ، سایت های تجارت الکترونیک مبلمان منزل از نظرسنجی برای "پیش بینی" اینکه چه رنگ مبلمان فروش بیشتری خواهد داشت ، استفاده می کنند ، بنابراین می توانند از سود بیشتری بهره مند شوند.

6. بسیاری از "ترفندها" که تنها با تجارت الکترونیکی قابل انجام است

یک فروشگاه مبلمان آنلاین می تواند از ابزارها و استراتژی های زیادی برای افزایش درآمد استفاده کند. هنگامی که مشتری از وب سایت شما بازدید می کند ، در ازای آدرس ایمیل وی ، کوپن های تخفیف ارائه دهید. برای ارسال کمپین ها و بروشورها برای فریب خرید ، از ایمیل استفاده کنید. با "توصیه" سایر مواردی که توسط مشتریانی که همان محصول را خریداری می کنند ، خرید و فروش کنید. برجسته سازی یک محصول با استفاده از بنرهای وب سایت و تبلیغات بازاریابی نیز آسان تر است.

7. گزینه های پرداخت بیشتر ، معاملات سریعتر و گردش سریع تر پول

خریدار آنلاین قادر است از درگاه های پرداخت چندگانه یکی را انتخاب کند. آنها می توانند از کارت اعتباری خود استفاده کنند ، آنها می توانند از PayPal استفاده کنند. حساب پی پال ندارید؟ پرداخت های بانکی مستقیم چطور؟ برای مالک فروشگاه آنلاین ، پرداخت آنلاین حسابداری از فروش را آسان تر می کند. دیگر حسابرسی در پایان فروش روز ، با احتساب پول نقد و سپس واریز به بانک ، امکان پذیر نیست.

طراحی فروشگاه اینترنتی مبلمان

مراحل طراحی فروشگاه اینترنتی مبلمان

در اینجا مراحل اساسی ایجاد فروشگاه اینترنتی مبلمان خود را آورده ایم. ویژگی ها و ویژگی های مورد بحث در زیر برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی سودآور کافی است.

1. فروشگاه ساز اوژن را نصب کنید

اوژن برترین پلت فرم نرم افزار تجارت الکترونیکی است که توسط فروشگاه های آنلاین متعددی مورد استفاده قرار می گیرد. این یک راه حل مقیاس پذیر و مفید از خارج است

ویژگی های جعبه مانند درگاه های پرداخت ، آسان برای استفاده از پنل مدیریت و کشیدن و رها کردن طرح بندی. همچنین سرعت بارگذاری وب سایت شما را افزایش می دهد که تجربه مشتری و نرخ تبدیل را بهبود می بخشد.

2. تم طراحی را انتخاب و خریداری کنید

اوژن صدها تم آماده آماده دارد که برای برخی از مشاغل مانند کفش یا لباس سفارشی شده است. یکی از فروشگاه های مبلمان را متناسب با آن انتخاب کنید. موضوعی دریافت کنید که پاسخگو باشد و در هر صفحه دستگاه کار کند. باید محلی سازی برای زبانها

3. روش های حمل و نقل و پرداخت را مشخص کنید

از انواع روش های حمل و نقل پشتیبانی می کند که محل انبار ، هزینه های تحویل و قرار دادن آدرس تحویل را تعیین می کند.

فروشگاه ساز اوژن از همه درگاه های پرداخت محبوب پشتیبانی می کند که فروش محصول شما را در سراسر ایران امکان پذیر می کند.

4- روش ارسال و تحویل را مشخص کنید

یک تجربه روان باید از لحظه خرید مشتری تا تحویل و پذیرش ارائه شود. شما باید یک شریک تدارکات معتبر برای رسیدگی به خدمات و تحویل پیک انتخاب کنید. یک تحویل ناموفق یا بد باعث بازخورد منفی می شود که می تواند باعث گسترش و اعتبار شهرت شما شود.

طراحی فروشگاه اینترنتی مبلمان

5. داده های محصولات را وارد کنید

شما باید سیستمی برای انتقال داده های محصول به فروشگاه آنلاین خود داشته باشید. این را می توان به صورت دستی انجام داد ، اما اگر چند صد محصول داشته باشید ، کار زیادی طول می کشد. داده های مربوط به تمام محصولات شما با استفاده از اوژن می تواند به فروشگاه آنلاین شما وارد شود.

6. تمام پسوندهای بازاریابی مورد نیاز خود را نصب کنید

افزونه های بازاریابی اوژن ماژول های آماده ای هستند که می توانید برای شخصی سازی فروشگاه مبلمان آنلاین خود نصب کنید. موارد معروف شامل موارد اضافی بازاریابی برای ایجاد انگیزه در بازبینی محصولات و گزینه های بازیابی برای سبد خرید رها شده است.

موارد بسیاری برای انتخاب وجود دارد و لیست موارد ضروری برای هر فروشگاه در نهایت یک انتخاب فردی است. با این حال ، ما می خواهیم چند مورد مورد علاقه صاحبان مشاغل را بررسی کنیم.

7. روی سئو فروشگاه آنلاین مبلمان خود کار کنید

پس از راه اندازی فروشگاه آنلاین مبلمان ، بهتر است برای به حداکثر رساندن بهینه سازی موتور جستجوSEO ، کمی تغییر دهید. موارد ساده مانند ویرایش دستی هدرهای ایجاد شده به صورت خودکار می توانند به بهبود عملکرد سئو کمک کنند. بهینه سازی URL هر صفحه ، عنوان صفحه و توضیحات محصول همچنین به سایت شما کمک می کند تا در جستجوهای بیشتری ظاهر شود.

طراحی فروشگاه اینترنتی مبلمان

ویژگی های اصلی فروشگاه اینترنتی مبلمان

یک فروشگاه مبلمان آنلاین دارای چندین ویژگی است ، اگر همه آنها را مرور کنیم ممکن است چندین ماه طول بکشد تا در مورد همه چیز بحث کنیم. ما مهمترین مواردی را که باید در هر فروشگاه آنلاین وجود داشته باشد ، لیست می کنیم

توضیحات محصول با بیشترین جزئیات ممکن. اطلاعات مهمی که باید وجود داشته باشد عبارتند از رنگ ، اندازه و وزن مبلمان ، مواد استفاده شده ، نام مدل ، استفاده از مبلمان ، زمان تحویل ، محل مبدا و ضمانت.
عکس های محصول با کیفیت بالا با گزینه بزرگنمایی و نمای 360 درجه. ارائه تصویری هنگام خرید محصولات فیزیکی بسیار مهم است.
کمک آنلاین یا از طریق گفتگوی زنده با یک فروشنده یا یک ربات چت. همچنین می توانید با استفاده از گپ ویدئویی زنده ، خدمات برتر بیشتری را برای نمایش محصولات واقعی از نمایشگاه خود ارائه دهید.
نظرات مشتریان واقعی و محصول خریداری شده آنها را همراه با بررسی نشان می دهد. این ویژگی کشنده به شما امکان می دهد با یک تیر دو نشان را بزنید. خریداران بالقوه می توانند عکس های واقعی مبلمان و نحوه ظاهر آنها را در سناریوی خانه یا محل کار مشاهده کنند. شما همچنین می توانید یک سیستم پاداش برای ایجاد انگیزه در افراد برای ارسال عکس از مبلمان خود و نظرات مثبت اجرا کنید. این پاداش می تواند یک کوپن تخفیف باشد که می تواند انگیزه دیگری برای خرید محصولات بیشتر باشد.
تسویه حساب آسان تر. ثبت حساب به منظور افزودن کالا به سبد خرید برای بسیاری از خریداران آنلاین یک ایراد جدی است. فناوری مدرن به شما امکان می دهد ثبت نام را در فروشگاه آنلاین به صورت خودکار انجام دهید. فروشگاه ساز اوژن ماژولی ایجاد کرده که به هر کاربر اولین بار یک حساب اختصاص می دهد. اگر سفارش انجام شود ، به همین حساب اختصاص می یابد. این باعث می شود که پرداخت سریعتر و بهم ریخته باشد.
برآورد تحویل همیشه راحت است که بدانید مبلمان بعدی شما چه زمان می رسد ، به خصوص اگر در خانه جدیدی نقل مکان می کنید یا به دنبال هدیه برای شخصی هستید. ماژولی ایجاد کرده ایم که می تواند تاریخ تحویل تخمین زده شده را محاسبه کند تا مشاغل راهی جدید برای اطمینان از رضایت مشتریانشان فراهم کند. علاوه بر این ، اگر کاربری از تخمین راضی نباشد ، می تواند آدرس تحویل را تغییر دهد و تاریخ مجدداً محاسبه می شود.
آدرس تحویل پیشنهادی پر کردن فرم تحویل برای بسیاری از مشتریان یک نقطه عطف بزرگ است - زمان می برد و به آنها فرصتی می دهد تا در خرید تجدید نظر کنند. برای اطمینان از اینکه خریدار در معامله را ترک نمی کند ، سعی کنید روند پر کردن فرم ها را تا حد ممکن آسان و سریع انجام دهید. به عنوان مثال ، در فروشگاه ساز اوژن ، ما موفق به ایجاد ماژولی شدیم که نزدیکترین DHL را به کاربر ثبت کرده و آن را به عنوان محل تحویل پیشنهاد می کند. این ماژول تعداد قابل توجهی از نرخ تبدیل مشتریان ما را بهبود بخشیده است
گزینه های پرداخت پس از تحویل هر فروشنده ای دوست دارد در اسرع وقت پرداخت را دریافت کند. اما اجرای گزینه پرداخت پس از تحویل می تواند به شما در جلب اعتماد مشتری کمک کند. این نگرانی خریدار در مورد از دست دادن پول برای خرید یک کالای تقلبی را برطرف می کند.
یک ماشین حساب اتوماتیک که کل هزینه خرید را نشان می دهد. در صورت تغییر در هزینه نهایی (به عنوان مثال مالیات ، هزینه های جدید تحویل و غیره) ، این باید قابل تنظیم باشد
صفحه سوالات متداول که می تواند به سوالات رایج پاسخ دهد. این موارد می توانند به صورت لیست شده باشند یا اگر چت ربات داشته باشید ، سوالات متداول را می توان در پایگاه داده ربات وارد کرد. سوالات متداول باید بتوانند به بیشتر سوالات پاسخ دهند ، فقط چند سوال منتخب باقی می ماند که توسط پرسنل میز راهنما به آنها پاسخ داده می شود.
طراحی قالب تطبیقی ​​وب سایت که باعث می شود سایت شما از هر دستگاهی اعم از موبایل یا دسک تاپ قابل مشاهده باشد.
زمینه های کوپن برای بن های تخفیف. این قسمتهای خالی را می توان در نزدیک پرداخت یا قیمت کل ، یافتن آن برای خریداران آسان است. استراتژی دیگر قرار دادن آنها در پهلو یا تا حدی پنهان است. این باعث می شود خریداران بدون کوپن صفحه فروش شما را در جستجوی تخفیف ترک نکنند.

بهترین روش ها برای طراحی فروشگاه اینترنتی مبلمان

خوب ، ما می دانیم که شما چه فکر می کنید تعداد زیادی فروشگاه اینترنتی مبلمان وجود دارد. چگونه می توانم فروشگاه شخصی مبلمان خود را ایجاد کنم؟ اگر قصد دارید یک فروشگاه مبلمان به صورت آنلاین افتتاح کنید ، یادگیری زیادی لازم دارد. اما ، به راستی ، چرا وقتی می توانید توجه خود را به رشد تجارت متمرکز کنید ، خود را متمرکز این موضوع می کنید. ایجاد وب سایت را به متخصصان بسپارید. در اوژن ما آماده هستیم تا تجربه خود را با شما به اشتراک بگذاریم.

به یاد داشته باشید ، همه چیز همیشه مطابق انتظار پیش نمی رود. شرکت های لجستیک می توانند به طور تصادفی هنگام تحویل به محصول شما آسیب برسانند یا ممکن است معیوب باشد. هر چیزی می تواند رخ دهد! از گزینه مجوز کالای برگشتی (RMA) استفاده کنید تا اعتبار خود را ایمن نگه دارید. این امر همچنین شما را به عنوان یک فروشنده قابل اعتماد معرفی کرده و به افزایش وفاداری مشتری کمک می کند. همچنین استفاده از بازپرداخت های مربوط به موضوع در صورت لزوم ، دادن کوپن و هدیه رایگان - هر آنچه متناسب با استراتژی بازاریابی شما باشد ، یک استراتژی عالی است.

نکته مهم : و یک چیز مهم را فراموش نکنید ، مردم موجودات اجتماعی هستند. اقدامات و نظرات خریداران قبلی می تواند تأثیر زیادی بر مشتریان شما بگذارد. شما می توانید از انواع ویژگی های فروشگاه ساز اوژن مانند برجسته سازی پرفروش ترین ها ، پربازدیدترین محصولات و ارسال نظرات مشتریان استفاده کنید. با این کار جامعه ای متشکل از مشتریان فعال متمرکز بر خدمات شما ایجاد می شود. شما می توانید از کمپین ها و تبلیغات برای ایجاد انگیزه در افراد جهت بازخورد برای تقویت اعتبار شرکت خود استفاده کنید.

طراحی فروشگاه اینترنتی مبلمان

هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی مبلمان چقدر است؟

بنابراین ، هزینه ساخت وب سایت مبلمان تجارت الکترونیکی چقدر است؟ متغیرهای زیادی وجود دارد که بر هزینه تأثیر می گذارد. پاسخ به میزان سفارشی سازی و نیازها بستگی دارد.

ویژگی های سفارشی و یک طراحی پیچیده می تواند هزینه را افزایش دهد. خوشبختانه ، ویژگی های پیش فرض در حال حاضر برای یک فروشگاه مبلمان آنلاین موفق کافی هستند. در زیر اجزای اصلی وجود دارد که باید هنگام محاسبه هزینه توسعه در نظر بگیرید ،

ویژگی های فروشگاه اینترنتی مبلمان اوژن

تم طراحی - آماده یا سفارشی
تعداد صفحات - صفحات بیشتر در وب سایت شما ممکن است هزینه طراحی را افزایش دهد
عناصر مارک تجاری - طراحی تصاویر سفارشی برای گالری ، طراحی آرم و غیره
پشتیبانی از بازاریابی - نوشتن متن ، بهینه سازی SEO صفحات
استفاده از ماژول های پیشرفته مانند chatbots ، راه حل های پیشرفته تجارت الکترونیکی
تعمیر و نگهداری و پشتیبانی فنی پس از طراحی وب سایت

برای اطمینان از اینکه ما درک بهتری از تمام مراحل فروشگاه مبلمان آینده شما خواهیم داشت ، تصمیم گرفتیم آنها را در زیر لیست کنیم:

ایجاد استراتژی توسعه. برای ایجاد یک استراتژی توسعه سفارشی برای یک پروژه استفاده می کنیم. این شامل تقسیم توسعه به مراحل - کدگذاری خود ، طراحی ، آزمایش کیفیت ، تحویل و نگهداری است.

طرح. این مرحله از توسعه شامل ایجاد طرح هایی برای طراحی UI و UX ، تبدیل آنها به نمونه های اولیه و ایجاد ظاهر و احساس نهایی وب سایت است.

برنامه نويسي. این شامل ایجاد کد جلویی و انتهایی وب سایت ، ادغام ابزارهای تجارت الکترونیکی و اتصال طراحی وب سایت به موتور تجارت الکترونیکی است.

تست کیفیت به منظور اطمینان از اجرای روان پروژه ، آزمایش کنندگان ما لیست های اشکالی ایجاد می کنند و اشکالات را یکی یکی از بین می برند. هر دو هفته یک بار ، وب سایت برای دسترسی و از بین بردن اشکالات جدید کاملاً آزمایش می شود.

تحویل پروژه شامل گسترش وب سایت است - در این مرحله ، شرایط نهایی با مشتری توافق می شود تا اطمینان حاصل شود که وب سایت نرمترین انتقال ممکن از نسخه قدیمی خود را دارد.

نگهداری پس از راه اندازی وب سایت ، ما با مشتری در ارتباط هستیم تا مطمئن شویم که همه فن آوری ها به روز هستند و نیازهای مشتریان مشتری را برآورده می کنند.

نتیجه

توسعه فروشگاه اینترنتی مبلمان به تلاش و صرف وقت و هزینه نیاز دارد. شما می توانید ساخت یک فروشگاه مبلمان آنلاین را با استفاده از سیستم عامل های ارزان انتخاب کنید. اما خود را جای مشتری قرار دهید. با توجه به انتخاب ، آیا شما یک مبلمان ارزشمند را از یک وب سایت آنلاین و جالب خریداری می کنید؟

مانند دنیای واقعی ، یک خریدار به جای یک فروشگاه آنلاین خوش ساخت و با طراحی حرفه ای به جای یک چیز جذاب و عجولانه جذب می شود.

آیا شما آماده تجارت هستید؟ با ما تماس بگیرید و بگذارید بحث کنیم که چگونه اوژن می تواند در طراحی فروشگاه اینترنتی مبلمان به شما کمک کند.


برچسب ها: راه اندازی فروشگاه اینترنتی مبلمان طراحی فروشگاه اینترنتی فروشگاه اینترنتی هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی مبلمان هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی طراحی فروشگاه اینترنتی مبلمان راحتی طراحی فروشگاه اینترنتی مبلمان کلاسیک طراحی فروشگاه اینترنتی مبلمان مدرن طراحی فروشگاه اینترنتی مبل طراحی فروشگاه اینترنتی مبل و صندلی Furniture online store design طراحی فروشگاه اینترنتی مبلمان



دیدگاه
دیدگاه شما :