09116367929 - 09336721870 یکشنبه , 4 مهر 1400 , 18:35 | +0330

چگونه سایت فروشگاهی بسازیم

18/مرداد/1400 طراحی فروشگاه اینترنتی بدون دیدگاه

چگونه سایت فروشگاهی بسازیم : آیا می خواهید فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید؟ ساختن یک فروشگاه آنلاین می تواند یک فکر ریسک پذیر و سخت باشد ، به ویژه هنگامی که شما اهل فن نیستید. خب ، شما تنها نیستید پس از کمک به صدها کاربر برای راه اندازی فروشگاه آنلاین خود ، تصمیم گرفته ایم جامع ترین راهنمای نحوه ایجاد فروشگاه آنلاین خود با فروشگاه ساز اوژن را ایجاد کنیم. به راحتی یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی به چه چیزهایی نیاز دارید؟ هیچ وقت بهتر از امروز برای شروع یک تجارت آنلاین نبوده است.

ما در میانه عصر دیجیتال زندگی می کنیم. در دنیای امروز ، مصرف کنندگان دیگر محدود به یک موقعیت جغرافیایی خاص نیستند-و این روند فقط با COVID-19 تسریع شده است. امروزه مردم این قدرت را دارند که با همسالان خود ارتباط برقرار کنند ، تحقیق کنند ، محتوا مصرف کنند و از همه مهمتر در هر کجای دنیا که هستند با چند ضربه کوچک روی صفحه خرید کنند. و این بدان معناست که در شرایط کنونی ، اگر شما کارآفرینی هستید که به دنبال توسعه کسب و کار خود هستید ، ایجاد یک فروشگاه آنلاین ممکن است بهترین کاری باشد که انجام داده اید. در حال حاضر ، بیش از 2.14 میلیارد نفر از افراد فعال آنلاین خرید می کنند - و این در مقیاس جهانی است. حتی کسب یک تکه کوچک از پای تجارت الکترونیک شما را در جایگاه تجاری فوق العاده ای قرار می دهد.

راهنمای گام به گام ایجاد فروشگاه اینترنتی

همه ما می توانیم با کمی پول اضافی در اینجا و آنجا کار کنیم - و ایجاد یک فروشگاه آنلاین بهترین راه برای به دست آوردن درآمد اضافی است. در حقیقت ، انتظار می رود که فروش الکترونیک تا پایان سال 2022 23.5 درصد از خرده فروشی در سراسر جهان را تشکیل دهد!

با وجود این آمار خیره کننده ، تقریبا نیمی از مشاغل در ایران هنوز وب سایت ندارند - این بدان معناست که اکنون زمان مناسبی برای تقویت و ساخت فروشگاه اینترنتی است.

صحبت در مورد خرید آنلاین و گفتن این که روز به روز قوی تر می شود چیزی بیش از یک نیروی وارد بر در باز نیست. در عصر دیجیتال ، مسلم است که مشتریان در طول روز توقف نمی کنند و خرید می کنند. آنچه آنها آرزو دارند این است که در هر زمان و تقریباً از هر مجالی بتوانند از فروشگاه انتخابی خود دیدن کنند. با این حال ، راه ورود به دنیای دیجیتال چیست؟ راه داشتن یک فروشگاه مجازی چیست؟ در زیر 9 مرحله مورد نیاز برای دسترسی به اطلاعات مربوط به این موضوع و نحوه ایجاد یک فروشگاه آنلاین آمده است.

1. سازنده فروشگاه آنلاین را انتخاب کنید!

روند ایجاد یک فروشگاه آنلاین مراحل زیادی را می طلبد ، به ویژه هنگامی که صحبت از ایجاد یک فروشگاه آنلاین حرفه ای می شود. خدمات زیادی وجود دارد که توسط رابط های عالی و کاربرپسند مشخص می شوند. نمونه هایی از این موارد عبارتند از وردپرس ، Shopify ، Jimdo یا Wix ، و اوژن همچنین مدیریت آنها بسیار آسان است.

برای اطمینان مشتریان بالقوه ، سیستم باید دارای قدرت و امنیت باشد. کاتالوگ محصولات ، سفارشات و مدیریت فاکتور باید آسان باشد. به طور مشابه ، باید بررسی شود که آیا از روش های مختلف پرداخت ، زبان ها و ارزهای مختلف پشتیبانی می کند یا خیر. توجه داشته باشید که ممکن است روزی سفارشات بین المللی نیاز به پردازش داشته باشند.

2. نام دامنه را انتخاب کنید!

آدرس وب سایت شما نام دامنه شما است. به همین دلیل است که باید مطمئن شوید نام دامنه شما متناسب با اهداف و مخاطبان شماست. برای جلوگیری از مشکلات و سردرگمی ، مطمئن شوید که نامی مشابه یک شرکت معروف انتخاب نکرده اید. به همین ترتیب ، مخاطب خود را با تلاش برای منحصر به فرد بودن اشتباه نگیرید. اگرچه برخی افراد نام های شناخته شده را انتخاب می کنند ، اما با انگیزه اصالت ، نام را به طور متفاوتی تلفظ می کنند. این استراتژی معایبی دارد. همچنین ، مشتریان بالقوه شما باید بتوانند نام شما را بنویسند. در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نام دامنه و میزبانی وب برای مبتدیان بخوانید ، به همراه اطلاعاتی که هنگام انتخاب نام دامنه شما را راهنمایی می کند.

3. ارائه محتوا و طراحی مفید و ساده!

مردم از طریق محتوا و کیفیت عکس درباره جدیت و حرفه ای بودن شما قضاوت خواهند کرد. راه حل های ارائه شده در اینترنت می تواند به نفع یا علیه هرکسی باشد. تعداد بازدیدکنندگان از فروشگاه آنلاین ممکن است از تعداد کل بازدیدکنندگان در یک ماه پس از افتتاح فروشگاه فیزیکی فراتر رود. با این حال ، زمان حمل و نقل معمولاً سریعتر است. نرخ تبدیل نسبت بازدیدکنندگان به خرید است. برای وب سایت شما ، زیبایی صفحه شما ، اطلاعات به اشتراک گذاشته شده و ارگونومی از جمله عواملی هستند که بر نرخ تبدیل تأثیر می گذارند. به همین ترتیب ، ایجاد هویت بصری و پیاده سازی آن در فروشگاه آنلاین خود را فراموش نکنید. شما با نام تجاری خود برجسته خواهید شد و اعتماد را به مشتریان خود القا خواهید کرد.

4. لوگو را فراموش نکنید!

برند شما باید دارای لوگو باشد ، زیرا 50٪ فروشگاه مجازی آینده شما را نشان می دهد. اگر وقت و بودجه ندارید ، می توانید برخی از خدمات آنلاین به عنوان مثال ، Logaster ، Canva یاGraphicsprings  را امتحان کنید که به شما در ایجاد لوگو در چند دقیقه کمک می کند.

5. توضیحات محصول را بنویسید و اضافه کنید!

پس از راه اندازی وب سایت خود ، از تامین کنندگان عکس بگیرید و صفحات محصول خود را ایجاد کنید. توصیه نمی شود کارت های مارک ها یا عمده فروشان را کپی کنید تا بر SEO شما تأثیر منفی نگذارد. در عوض ، با کلمات کلیدی خود توضیحات منحصر به فردی ایجاد کنید. با وجود ماهیت طولانی و طاقت فرسای این شغل ، به نتایج عالی دست خواهید یافت. با مرتب سازی مناسب محصولات خود ، تجربه خوبی را به کاربران خود ارائه دهید. رتبه بندی همچنین گردش وب سایت را بهبود می بخشد و فروش را افزایش می دهد. این به این دلیل است که قادر به پیدا کردن محصولات در کوتاه ترین زمان ، شانس خرید مکرر را افزایش می دهد. مواردی که می توانید به صفحه محصول اضافه کنید می تواند شامل توضیحات ، قیمت ، در دسترس بودن ، تصویر ، انواع محصول و موارد دیگر باشد. احتمال خرید محصول توسط مشتریان با مشاهده توضیحات دقیق متناسب است.

6. روش های پرداخت را تنظیم کنید

این برای تبدیل بازدید کننده به مشتری بسیار مهم است. فناوریهای مورد استفاده برای پرداخت آنلاین در حال حاضر مجهز به اقدامات امنیتی بسیار بهتری برای جلوگیری از حملات مخرب هکرها هستند. مطمئن شوید که انواع روش های پرداخت را دارید ، که می توانید با استفاده از ابزارهای مختلف انجام دهید.

7. تحویل محصول

نحوه تحویل موضوع دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد. تصمیم گیری در مورد نحوه تحویل مستلزم در نظر گرفتن کالایی است که می فروشید ، قیمت رقبای خود و قیمت نهایی سفارش. همچنین ارسال رایگان یا شما می توانید فرصت رزرو را ارائه دهید. همچنین ، مطمئن شوید که این فرصت ها در سایت شما قرار داده شده است تا مطمئن شوید همه آنها را می بینند. برای فروش بیشتر مناطق تحویل را فراموش نکنید. همچنین می توانید با همکاری نمایندگان حمل و نقل ، گزینه های تحویل را اضافه کنید.

8. اکنون فروشگاه اینترنتی خود را مورد ارزیابی و تست قرار دهید.

در اینجا آخرین کار است - بستر خود را آزمایش کنید. این شامل اطمینان از این است که همه چیز طبق برنامه کار می کند. هر گونه خطای قابل توجه باید اصلاح شود. اطمینان حاصل کنید که همه محصولات به درستی فهرست شده اند ؛ بررسی سرعت بارگیری صفحه ، روش های پرداخت ، گردش سایت و هر چیز دیگری که ممکن است بر فروش تأثیر بگذارد. به یاد داشته باشید که شکست یک مورد بر همه چیز تأثیر می گذارد.

9. به رسمیت شناخته شوید!

اکنون که همه چیزهایی که برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین نیاز دارید کامل شده است ، وقت آن است که فروشگاه آنلاین خود را باز کنید. با این حال ، شما باید خود را معرفی کنید و مشتریان را به سمت خود بیاورید. رسانه های اجتماعی می توانند به شما در دستیابی به این هدف و حتی به اشتراک گذاشتن اطلاعات محصول خود کمک کنند. فیس بوک ، Pinterest ، YouTube یا Instagram برخی از سیستم عامل هایی هستند که می توانند به شما کمک کنند. به جای تلاش برای حضور در همه جا ، می توانید از مکانهایی استفاده کنید که مشتریان بالقوه شما در آن هستند ، که می تواند به شما در رسیدن به مخاطبان مورد نظر کمک کند. استفاده از رسانه های اجتماعی نه تنها از تعامل با مشتریان شما پشتیبانی می کند ، بلکه به شما در مورد آنچه باید انجام دهید و بهبود دهید نیز اطلاع می دهد.

ابزارهای مفید برای فروشگاه آنلاین شما

پس از مراحل ایجاد یک فروشگاه آنلاین ، مدیریت یک سایت تجارت الکترونیک موفق نیازمند تلاش جدی است. ایجاد و حفظ نرخ تبدیل عالی یکی از مهمترین مسائل است. در نهایت ، بهبود سایت شما می تواند با کمک چند ابزار انجام شود. این ابزارها بر اساس نوع و عملکرد مرتب و سازماندهی شده اند. نقش برخی از ابزارها در راه اندازی و مدیریت فروشگاه الکترونیکی است ، در حالی که برخی دیگر به مدیریت کارهای ساده ، رشد ترافیک کمک می کند. چیزهای دیگری ایجاد کنید تا خود را در راه ساختن نام تجاری خود معرفی کنید.


برچسب ها: سایت ساز فوری



دیدگاه
دیدگاه شما :